JanO Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 (edited) Vurderer å selge denne hvis jeg ikke finner tid til å fikse den: Bilen er X-militær med ditto girkasse, følger med en sivil kasse. Bilen har selvsagt avtagbar topp, vinsj, gode dekk og ser ut som den er malt blå/hvit! Bilen starter alltid og trenger lufting av bremser og justering pga av høy CO2 verdi for å gå gjennom EU. Har også veltebøyle og lav bakdør, kjekt når du kjører "toppless". Selger den for 25000NKr. Edited August 29, 2012 by JanO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Fin bil! Steinkjerkar ser jeg? Artig med flere i Nord-Trøndelag. Du burde beholde gromguten og heller bli med på klabblaget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanO Posted September 21, 2012 Author Share Posted September 21, 2012 Trenger litt hjelp og tid for å få den gjennom EU-kontroll. Kanskje jeg beholder den og kjører pent avgårde videre... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Det bor en kar litt lenger nord som er utrolig flink med disse bilene. Kjenner du han? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts