Jump to content
LRforum

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Syns det også er greitt å gi liten oppdatering på bekymringsnivået når ein kjøre D3 - mange les jo masse om alle problembilene, så eg får legge hovudet på blokka. Den takla årets ferieturer med glans

Er det en ting alle Land Rovere har til felles... behov for kobberpasta  

I helga var det nøyaktig 8 år sidan bilen blei registert på meg. "Bursdagen" blei brukt til ein liten dagstur til Kvinnherad for å gjere unna eit familiebesøk. 270 km aleinetid i ein D3 er ikkje å for

Posted Images

Eit lite tips til dei som har IID tool og treng ny nøkkel (kona er diverre kronisk på å miste sånt) - denne nøkkelen frå Aliexpress lot seg programmere, samme selger tilbyr også sliping av nøkkelemne , eg tok eit enkelt bilde med mobilen av nøkkelen på nøytral bakgrunn, og nokre veker seinare kom det i posten. Følgte instruksjonane i manualen til IIDtool og vips så har eg reservenøkkel igjen! 

13 hours ago, jschille said:

Eit lite tips til dei som har IID tool og treng ny nøkkel (kona er diverre kronisk på å miste sånt) - denne nøkkelen frå Aliexpress lot seg programmere, samme selger tilbyr også sliping av nøkkelemne , eg tok eit enkelt bilde med mobilen av nøkkelen på nøytral bakgrunn, og nokre veker seinare kom det i posten. Følgte instruksjonane i manualen til IIDtool og vips så har eg reservenøkkel igjen! 

det er interesant :), selv har bestilt nøkkel gjennom LR merkeforhandel og betalt gjennom NAF nøkkelforsikring med egenandel 500 nok

Kjøpt 2 nøkler på eBay, bare bytter over selve bladet. 

Programmert til bilen og fungerer. 

Ja dei finns mange plasser å kjøpe, men googling viser og at spesielt ein del av dei billige ikkje lar seg programmere, derfor tenkte eg at det kunne være nyttig å lenke til noko som iallefall funka. Som itillegg kan slipe opp blad for dei som har mista ein nøkkel og ikkje berre skal bytte ut innmat.

NAF nøkkelforsikring e bra, men eg er ikkje medlem, og er vel ikkje greitt å melde seg inn etterpå heller..