dolomite Posted September 19 Share Posted September 19 Jeg trenger å få nytt passord og har prøvd å kontakt admin på 'kontakt oss' nederst på siden, uten suksess. Vennligst ta kontakt på helgerorvik@lyse.net eller på 91598276 Helge Rørvik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolomite Posted Wednesday at 08:59 PM Author Share Posted Wednesday at 08:59 PM Admin har fremdeles ikke kontaktet meg. Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted Thursday at 04:24 AM Share Posted Thursday at 04:24 AM Jeg tror ikke admin leser innlegg. Vil tro du trenger en epostadresse slik at du får kontakt. Noen som kan bidra med noe her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolomite Posted yesterday at 03:07 PM Author Share Posted yesterday at 03:07 PM På 21.9.2023 den 6.24, lafterolf skrev: Jeg tror ikke admin leser innlegg. Vil tro du trenger en epostadresse slik at du får kontakt. Noen som kan bidra med noe her? HEI IGJEN ALLE, ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MED ET NYTT PASSORD. JEG HAR MASSE RRC DELER SOM SKAL PÅ FORUM FOR SALG.... HELGE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted yesterday at 03:21 PM Share Posted yesterday at 03:21 PM Det hjelper ikke å rope (CAPSLOCK)... Hvorfor trenger du nytt passord, du er jo pålogget...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steinar Posted 23 hours ago Share Posted 23 hours ago Jeg har ikke mottatt noen mail fra deg av en eller annen grunn. Sendte deg en mail tidlig i dag. Du er jo tydeligvis innlogget, så jeg skjønner ikke hvorfor du ber om nytt passord? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gamekeeper Posted 23 hours ago Share Posted 23 hours ago Når vi først snakker med admin her vil jeg benytte anledningen til å høre om andre brukere også sliter med å komme videre fra første side i div. tråder? Når man skal bla seg frem eller tilbake på en tråd er det ikke mulig? Kanskje bare jeg som roter med et eller annet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted 20 hours ago Share Posted 20 hours ago 2 timer siden, Gamekeeper skrev: Når vi først snakker med admin her vil jeg benytte anledningen til å høre om andre brukere også sliter med å komme videre fra første side i div. tråder? Når man skal bla seg frem eller tilbake på en tråd er det ikke mulig? Kanskje bare jeg som roter med et eller annet?? Det gjelder flere/alle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dolomite Posted 20 hours ago Author Share Posted 20 hours ago 4 timer siden, SveinHa skrev: Det hjelper ikke å rope (CAPSLOCK)... Hvorfor trenger du nytt passord, du er jo pålogget...? Jeg vil logge meg inn på mobilen. Kommer ikke inn uten gyldig passord... H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts