Espen Olsen Posted September 17 Share Posted September 17 Er det noen som har en slik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkarpeJonas Posted September 18 Share Posted September 18 Jeg har i Asker, du kan nå meg på nittito80tjuesyv02 om det er av interesse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Olsen Posted September 18 Author Share Posted September 18 Jeg har sendt SMS.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Olsen Posted Friday at 08:45 PM Author Share Posted Friday at 08:45 PM Da har jeg fått tak i en 02-modell med diffsperre som er gått 170kkm. Jeg vil gjerne kjøre min Defender med litt mindre ubehag på E6 og er ute etter lavere utveksling. 1.2 i stedet for 1.4 bør gjøre det mulig å kjøre i 100-110 uten å være redd for at noe skal eksplodere foran der.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts