Dan-Ove Posted September 8 Share Posted September 8 Skal etter hvert montere 300 tdi i en bil og ser den ikke har noe sted å å feste løftestropper. Mener at det var vanlig på Defendere jeg har vært borti. Men denne er fra Disco så kan være årsak. Synes det blir litt knot og vanskelig å kontrollere når stroppene legges rundt. Noen som har erfaring med dette? Lage noen fester? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted September 8 Share Posted September 8 Alle de jeg har vært borti har hatt løfteører. Har du mulighet til å låne fra en annen motor er eet å foretrekke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan-Ove Posted September 10 Author Share Posted September 10 Nei har ikke det, men kunne sikkert fått laget om jeg hadde hatt noe mål .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted September 10 Share Posted September 10 Send adressen på sms til 414544null5 så sender jeg to ører i posten. Får ikke sendt PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan-Ove Posted September 10 Author Share Posted September 10 Det var flott. :-) Var akkurat i gang med å se etter muligheter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts