oggioffshore Posted March 17 Share Posted March 17 Noen erfaringer tanker rundt det. Funderer på en slik som avbildet. Om det blir kjøp. Tenker eg kanskje lage ventilasjon. Eventuelt montere en liten takluke, utfordringen er antagelig at tak ikke er plant men samme profil som vegger... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted March 17 Share Posted March 17 Hva har du tenkt av bruksområde? Jeg ønsker meg noe slikt men kun kassa uten understellet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted March 17 Author Share Posted March 17 Blir altmulig Søppel kjøring, lagring, etc. Kan jo brukes på treff også, med enkel seng montert på vegg som vippes ned... Hm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted March 20 Author Share Posted March 20 Finnes det "vippe køye" typisk som finnes på feks "danske båten" De eg finner på Googleer jo typ 20000kr pluss... Er noen reklame greier som seff er naglet på, gjennomgående hull. Vil gjerne fjerne. Men beste måten å tette hull på.... Pop nagler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camarogeddon Posted March 21 Share Posted March 21 For å tette de hullene hadde jeg raskt brukt popnagler ja. Helst typen med lukket ende, som faktisk er tette og ikke de "vanlige" -C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted March 21 Share Posted March 21 Bedre å prøve å selge reklameplassen? Men, tett pop er god ide. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted March 21 Author Share Posted March 21 39 minutter siden, gautes skrev: Bedre å prøve å selge reklameplassen? Men, tett pop er god ide. Da bør jo kanskje bilen og henger være synlig og ute i trafikken... Tenkt tanken. 1 time siden, Camarogeddon skrev: For å tette de hullene hadde jeg raskt brukt popnagler ja. Helst typen med lukket ende, som faktisk er tette og ikke de "vanlige" -C Takker, lukket ende. Heter de noe spes? Formening om hva slik benk koster ny, eventuelt verdi nå. Eg trenger den ikke. Reolen kan være grei, men tar plass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar S Posted March 21 Share Posted March 21 Ser innredningen er fra Würth. De har tette nagler også https://nettbutikk.wuerth.no/festemidler/nagling/blindnagler-vanntett-alu-a2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts