Dan-Ove Posted February 24 Share Posted February 24 Begynner å bli mange hjul i hagen så må rydde unna litt. 5 stk dekk på felg hvor 4 er med pigger. 14 lags dekk men er overraskende myke og gode å kjøre med. Antar de er fine på seriebil. Er 2.000,- en grei pris? Hvis ikke gi meg et bud :-) Må nok hentes. 9268325fire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Teige Lorenzen Posted February 26 Share Posted February 26 Hei. Er 8,25 dekk ok på en defender tror du. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig-RRune Posted February 27 Share Posted February 27 De skal vel være greit opp på 33’’, og det funker stort sett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted February 28 Share Posted February 28 Defender er en bil som holder de hastigheter som er lovlig i norge. Jeg synes du bør tenke deg om før du setter eldgamle dekk på Defenderen. På en seriebil som lusker rundt i moderat fart blir eet noe helt annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan-Ove Posted March 1 Author Share Posted March 1 På 26.2.2023 den 16.43, Kjetil Teige Lorenzen skrev: Hei. Er 8,25 dekk ok på en defender tror du. Disse er gamle, men jeg er overrasket over hvor gode de var å kjøre med. De er ganske like 255/85-16 i størrelse. Men som Rolf sier så er det nok ikke beste alternativ hvis du skal kjøre mye og motorveg.... Men til småkjøring burde det være helt fint. Det er bare å gi bud, de blir fjernet enten uansett. Tenkte at felgene kunne brukes videre, men tror ikke de er laget for slangeløse dekk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Teige Lorenzen Posted March 2 Share Posted March 2 Ok, da er det best jeg ikke kjøper disse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Baardsen Posted March 3 Share Posted March 3 Kunne være greie dekk til traktoren. Må se om jeg finner muligheter for frakt vestover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan-Ove Posted March 6 Author Share Posted March 6 Gis bort om noen kan hente i nær fremtid. Ellers går de på dynga neste uke. :-( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Baardsen Posted March 6 Share Posted March 6 Jeg vil gjerne ha dem, skal se om jeg kan finne en måte å få dem plukket opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Baardsen Posted March 6 Share Posted March 6 Tar dem jeg, du får tlf i morgen om frakt : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan-Ove Posted March 7 Author Share Posted March 7 Har snakket med ham :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan-Ove Posted March 13 Author Share Posted March 13 På 6.3.2023 den 21.44, Julius Baardsen skrev: Jeg vil gjerne ha dem, skal se om jeg kan finne en måte å få dem plukket opp Da er de gitt bort til Julius. Hvis du synes det er lite luft i dem så er det jeg som har tappet av. Det er en kar som mener de holder seg bedre i lagring med lite luft.... Men det veit ikke jeg noe mer om .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Hansen Posted March 19 Share Posted March 19 Hei Felgene har jeg virkelig lyst på, men dekkene er nok for store til lovlig bruk på min serie 2A. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts