Stig Posted February 23 Share Posted February 23 20-års jubileum for forumtreffet! Arrangeres 16.-18. juni 2023. Persgård camping. Uvdalsvegen 487, 3632 Uvdal. 60°15'37.2"N 8°52'30.7"E Info om bestilling av hytter kommer senere. De unge lovende som vant konkurransen i fjor vil står for årets aktivitet/konkurranse. Gled dere! Det vil bli en markering av jubileumet. Vi håper å få til et felles langbord som rommer alle! Og med tak over i tilfelle regn. Ellers blir det garantert samme uformelle og hyggelige stemning som det alltid er på forumtreff! Mer info kommer... Info til nykommere: Forumtreffet er en svært uformell treffhelg for alle brukere av lrforum og andre venner. Starter fredag, og avsluttes søndag. Kan også stikke innom for et kortere opphold. Fredag rigger deltakerne opp takteltene, campingvogner eller rigger seg til i en hytte. Så setter vi benker og medbrakte campingbord sammen, tenner vi opp fellesgrill og koser oss med mat og drikke. Etterhvert bruker grillene å bli til rene St.hansbål takke være en pyroman fra Østfold. De fra Bergen er litt folkesky, og har gjerne sin egen ghetto. Regner det, så lager vi provisoriske telt av medbragte presenninger. Og så passer vi på at de fra Sokna og Surnadal finner hytta si før vi tar kvelden ;-) Lørdag bruker vi ta en felles kjøretur en gang i løpet av dagen når alle har våknet og er kjøreklar... De siste årene har det vært rebusløp og kjøring på den lokale motocrossbanen. Kaffepause underveis. Familier med små barn tar gjerne en tur til Langedrag naturpark. Det er gjerne noen morsomme aktiviteter/konkurranser på ettermiddagen. Ofte med fine premier fra Autogården Kongsberg v/William eller Motorpool og andre. I fjor hadde også Ragnar skaffet en splitter ny Defender til demo. På lørdagskvelden blir prosedyren den samme som fredagskvelden. Felles grill og hygge. Persgård camping er en liten og enkel campingplass med god plass til telt og campingvogner. De har også noen hytter, og vi bruker å reservere alle hyttene til deltakere på forumtreffet. Rimelige priser og hyggelig vertskap. Selve treffet er gratis, men mulig vi vil ha en liten kollekt i år for å finansiere grillkull, evt. premier/gaver, klistremerker og slikt. Og så må vi ikke glemme at det alltid trengs en reparasjon eller tre, samt at vi alltid samles ved et åpen panser... PS! Jeg tar gjerne imot historier og bilder fra disse 20 årene som er gått. Også tips til årets markering ønskes. E-post: johansenstig@outlook.com, mobil 9o5 5l 488 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted February 24 Share Posted February 24 Dette er som alltid årets definitive høydepunkt for meg! Gleder meg vilt allerede!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted February 24 Share Posted February 24 Dette gleder jeg meg stort til, som hvert år jeg har vært der. Og i år passer det perfekt i kalenderen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted February 24 Share Posted February 24 Ingen over og ingen ved siden. Fruen og jeg stiller som alltid vis a vis servicebygget. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
isbj0rn Posted March 9 Share Posted March 9 Som fast inventar så gleder jeg meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn På Ålgård Posted March 20 Share Posted March 20 Har jo håp om jeg også kommer i egen bil denne gangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted March 28 Share Posted March 28 Fra 2015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jermundpr Posted April 29 Share Posted April 29 Vi kommer, med en eller annen D2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Posted May 2 Author Share Posted May 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Er i garasjen Posted May 2 Share Posted May 2 Tommel opp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ahok Posted May 3 Share Posted May 3 På 2.5.2023 den 11.17, Stig skrev: Herlig, Stig! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted May 7 Share Posted May 7 Kan se ut som at kalenderen er enig i år..... On 3/28/2023 at 3:01 PM, motom said: Fra 2015 Hadde vært gøy å fått kjørt den veien igjen.... Kan det bli en mulighet i år... Hm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted May 7 Share Posted May 7 Den riktig morsomme veien er dessverre ikke tilgjengelig lenger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hahaug Posted May 9 Share Posted May 9 Gleder meg,påmeldt også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Posted May 12 Author Share Posted May 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuscan Posted Thursday at 03:00 PM Share Posted Thursday at 03:00 PM Ser fram til en tur til Uvdal ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjada Posted Thursday at 09:01 PM Share Posted Thursday at 09:01 PM Kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle G Posted Friday at 07:37 AM Share Posted Friday at 07:37 AM På 23.2.2023 den 16.12, Stig skrev: 20-års jubileum for forumtreffet! Arrangeres 16.-18. juni 2023. Persgård camping. Uvdalsvegen 487, 3632 Uvdal. 60°15'37.2"N 8°52'30.7"E Info om bestilling av hytter kommer senere. De unge lovende som vant konkurransen i fjor vil står for årets aktivitet/konkurranse. Gled dere! Det vil bli en markering av jubileumet. Vi håper å få til et felles langbord som rommer alle! Og med tak over i tilfelle regn. Ellers blir det garantert samme uformelle og hyggelige stemning som det alltid er på forumtreff! Mer info kommer... Info til nykommere: Forumtreffet er en svært uformell treffhelg for alle brukere av lrforum og andre venner. Starter fredag, og avsluttes søndag. Kan også stikke innom for et kortere opphold. Fredag rigger deltakerne opp takteltene, campingvogner eller rigger seg til i en hytte. Så setter vi benker og medbrakte campingbord sammen, tenner vi opp fellesgrill og koser oss med mat og drikke. Etterhvert bruker grillene å bli til rene St.hansbål takke være en pyroman fra Østfold. De fra Bergen er litt folkesky, og har gjerne sin egen ghetto. Regner det, så lager vi provisoriske telt av medbragte presenninger. Og så passer vi på at de fra Sokna og Surnadal finner hytta si før vi tar kvelden ;-) Lørdag bruker vi ta en felles kjøretur en gang i løpet av dagen når alle har våknet og er kjøreklar... De siste årene har det vært rebusløp og kjøring på den lokale motocrossbanen. Kaffepause underveis. Familier med små barn tar gjerne en tur til Langedrag naturpark. Det er gjerne noen morsomme aktiviteter/konkurranser på ettermiddagen. Ofte med fine premier fra Autogården Kongsberg v/William eller Motorpool og andre. I fjor hadde også Ragnar skaffet en splitter ny Defender til demo. På lørdagskvelden blir prosedyren den samme som fredagskvelden. Felles grill og hygge. Persgård camping er en liten og enkel campingplass med god plass til telt og campingvogner. De har også noen hytter, og vi bruker å reservere alle hyttene til deltakere på forumtreffet. Rimelige priser og hyggelig vertskap. Selve treffet er gratis, men mulig vi vil ha en liten kollekt i år for å finansiere grillkull, evt. premier/gaver, klistremerker og slikt. Og så må vi ikke glemme at det alltid trengs en reparasjon eller tre, samt at vi alltid samles ved et åpen panser... PS! Jeg tar gjerne imot historier og bilder fra disse 20 årene som er gått. Også tips til årets markering ønskes. E-post: johansenstig@outlook.com, mobil 9o5 5l 488 Vi planlegger å komme med "nye" Hercules (Defender 170, 6x6) - vinterens restaurering / nybygging er nesten helt ferdig ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn På Ålgård Posted Friday at 04:32 PM Share Posted Friday at 04:32 PM Kommer I år også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter72 Posted Friday at 05:19 PM Share Posted Friday at 05:19 PM Jeg tar turen og gleder meg til å møte mange blide mennesker i Land Rovere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LANDreas Posted 34 minutes ago Share Posted 34 minutes ago FORUMTREFF 2023 Vi minner om Land Rover Forums 20-års jubileums-Forumtreff på Persgård Camping i Numedal, 16.–18. juni. (Se egen tråd på LRForum.com.) Siden det er jubileumstreff blir det ekstra hyggelig, ekstra kule aktiviteter og ekstra feeete premier. Møt opp og bli med! Det åpnes for hyttebestilling torsdag 1. juni klokken 1200. Ellers kan man bo i bil, bakketelt, taktelt eller campingbil eller -vogn. Vi håper ekstra mange stiller i år! Grillene tennes fredag klokken 2000. Spørsmål kan stilles i tråden her, så andre får samme info når det svares. PS Meld deg gjerne på her, så vet vi omtrent hvor mange vi blir ift. premier, innkjøp av kull etc.: PÅMELDING Vennlig hilsen arrangementskomitéen. (Foto: Tonny K.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts