ArneG. Posted February 8 Share Posted February 8 Jeg får ikke velge neste side enten det gjelder enkelt tråd eller emne. Noen som opplever det samme? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted February 8 Share Posted February 8 Har vært sånn en stund ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArneG. Posted February 8 Author Share Posted February 8 OK, takk, da håpere jeg det ordner seg etterhvert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
corpusviridans Posted February 8 Share Posted February 8 Nødløsningen er å åpne neste side i ny fane. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArneG. Posted February 8 Author Share Posted February 8 Ja, det funket, ved å høyreklikke på ønsket side. Takk for tipset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegarj Posted February 19 Share Posted February 19 Er det planer om å fikse dette? Ganske irriterende egentlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole C Posted March 6 Share Posted March 6 Fortsatt er det slik. Ser noen på det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted March 6 Share Posted March 6 Og det er ikke mulig å åpne PM heller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trondshj Posted March 6 Share Posted March 6 En work around for dette med å bla i sider er å bytte ut sidetallet i adressefeltet. Har i alle fall fungert for meg, men det fungerer kanskje dårlig på mobil/nettbrett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Croft Posted March 6 Share Posted March 6 41 minutter siden, lafterolf skrev: Og det er ikke mulig å åpne PM heller. Ikke om man går inn på meldinger nei. Workarounden jeg fant er på pc å tryke på konvoluttsymbolet øverst på siden og så velge den samtalen man ønsker lese på den nedtrekksmenyen som da kommer opp. Inne i meldinger er det som @lafterolfsier ikke mulig å velge en annen samtale. Jeg bruker derforå gå ut igjen til Aktivitet før jeg så tryker på konvoluttsymbolet og velger en samtale på nedtrykkmenyen. Ja ganske iriterende. Håper begge problemer fikses snart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteinE Posted March 7 Share Posted March 7 Slitsomt problem, ja. Jeg tror problemet er mixed mode, dvs blanding av http og https. Det må ryddes opp på forum for at det skal bli noen endelig fix. Det strammes inn på sikkerhet, og Chrome liker ikke mixed mode. Sikkert kommet med en oppdatering av chrome en gang tidligere. Jeg bruker Chrome nå med egen oppstart-streng for å slå av sikkerhet når lrforum skal kikkes på Start med linjen under, så fungerer bla'ing chrome.exe --user-data-dir=c:\temp-chrome --disable-web-security --allow-running-insecure-content Dette vil virke 'inntil videre'; aner ikke hvor lenge. Det er en viss risiko innbundet med mixed content. Det er derfor det ikke tillates. Ingen garantier herfra, vurder selv. Mvh Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tele109 Posted March 19 Share Posted March 19 Kan noen være så snille å ordne problemene? Hvis ikke tror jeg forumet vil lide en langsom død Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted March 22 Share Posted March 22 Det er ikke mulig å redigere innlegg heller. Dette er akkurat som å kjøre engelsk bil, det aldri helt i orden, men vi holder ut likevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts