Julius Baardsen Posted February 5 Share Posted February 5 Rammen er bra, karrosseri trenger litt jobb rustmessig. ingen bulker av betydning. 200 Tdi registert som varebil på grønne skilter, bakseter i riktig farge følger med Har en del nye deler til den liggende, blant annet komplett eksosanlegg prisantydning 15 000 som utgangspunkt, kommer an på hva som følger med av dekk/felger og utstyr Bilder kommer senere Link til bilder https://photos.app.goo.gl/HN3V1cQXUBeJSBkH9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorden Posted February 7 Share Posted February 7 Kjørbar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Baardsen Posted February 8 Author Share Posted February 8 Ja, men slitet med dieseltilførsel. I tillegg er det slakk i oppheng på foraksel, og bremsene har blitt dårlig mens den har stått i ro. Hjelper kanskje med lufting, men har ikke sett noe på det ennå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-r-lars Posted February 28 Share Posted February 28 Prøver å sende deg en PM men jeg får ikke skrevet i meldingfeltet av en eller annen grunn. Tar du kontakt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julius Baardsen Posted February 28 Author Share Posted February 28 15 minutes ago, f-r-lars said: Prøver å sende deg en PM men jeg får ikke skrevet i meldingfeltet av en eller annen grunn. Tar du kontakt? Tror PM funksjonen har litt hikke.. Bilen er mest sannsynlig solgt, men om det skjærer seg så skal jeg si ifra send meg gjerne en mail på baardsen@gmail.com så tar jeg kontakt når jeg vet mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts