Julius Baardsen Posted February 5 Share Posted February 5 (edited) Vurderer å hugge en 109 stw da jeg har fått forespørsel om deler fra den allerede. Men vil ikke starte å hugge før jeg vet jeg kan bli kvitt mest mulig. Alt på bilen kan selges om prisen er rett Følger liste på litt av det som kan være mest interessant Sivil girkasse med overdrive. kassen er slitt men ekstra som er bra kan følge med Safaritak i god stand Nye framdører pene bakdører ok rear door, kommer fra militær bil serie 2 dørhengsler 2x torpedovegg. en høyrerattet og en venstrerattet skjermbreddere som aldri er montert forskjermer med speilfeste i god stand pent panser med feste for reservehjul parabolfjører foran og bak (disse er vel det eneste som sitter langt inne å kvitte seg med) rover akslinger, men foraksling er til høyrerattet bil 2.25 bensinmotor som starter lett alt av vinduer er hele, følger med nye lister for de vinduene som kan åpnes Om det er noen som vil kjøpe hele bilen er det selvfølgelig mulig. alle papier er i orden Kommenter gjerne i tråden her om det er noe som er av interesse eller send en melding. Edited February 5 by Julius Baardsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts