oggioffshore Posted February 2 Share Posted February 2 I opplysningens navn. Om ikke flere vet dette... BOA har garanti på snøring, Snor røk for 2 dager siden. Nytt sett levert på døra med DHL idag. Uten omkostninger. Kaller eg service. 2nd gang eg gjør dette, på forskjellige sko merker. Lett å bytte også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildRover Posted February 5 Share Posted February 5 Mange takk! Dette var jeg ikke klar over. Har et par sko som jeg knapt rakk å ta i bruk før snøringen feilet. Bestilte repsett til disse nå, har merkelig nok ikke kastet de. Av og til er det greit å være samler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted February 8 Author Share Posted February 8 På 5.2.2023 den 20.22, WildRover skrev: Mange takk! Dette var jeg ikke klar over. Har et par sko som jeg knapt rakk å ta i bruk før snøringen feilet. Bestilte repsett til disse nå, har merkelig nok ikke kastet de. Av og til er det greit å være samler Se der ja... Var bra eg delte denne erfaringen da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulien Posted February 10 Share Posted February 10 TAKK for info! Mer eller mindre alle verneskoene folk bruker på jobben har jo denne typen snøring også nå... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted February 11 Author Share Posted February 11 9 timer siden, kulien skrev: TAKK for info! Mer eller mindre alle verneskoene folk bruker på jobben har jo denne typen snøring også nå... Eg greier meg ikke uten... Kjøper om mulig, kun sko med boa Har 3 par m viking sko, og 2 par verne sko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted February 11 Share Posted February 11 Så for oss som ikke har lest oss opp på skosnøring, er BOA selve skosnøret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted February 11 Share Posted February 11 Ikke snøring på det ,jeg heller,men glad i strikklisser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted February 11 Author Share Posted February 11 2 timer siden, lafterolf skrev: Så for oss som ikke har lest oss opp på skosnøring, er BOA selve skosnøret? BOA er vel snøre patentet, der tråd går inn i et hjul som strammer opp snøret... YouTube forklarer nok de uinnvidde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts