Dan77 Posted January 21 Share Posted January 21 Heisann. Stemmer det at dyse nr.1 er fremmerst på motoren på høyre/passasjerside? Har hatt ustabil gange en stund med feilmelding på trykk, så har antatt at det er minimum ei dårlig dyse. Nå endte det med konstant feilmelding på nr 1. Fått tak i dyse, men stor forskjell på og bytte en foran på motoren istedenfor bak. Så håper den er fremst? Jeg har også en liten ulyd ved oppstart som kan høres ut som kjedelyd, blir borte litt etter oppstart. Kjedestrammer, kjede mellom kammer? Takk for eventuelle tilbakemeldinger. Ha en fortsatt strålende lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted January 21 Share Posted January 21 Litt trangere på de 2 bakerste. Men relativ grei jobb med riktig verktøy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dan77 Posted January 22 Author Share Posted January 22 22 timer siden, YMK skrev: Litt trangere på de 2 bakerste. Men relativ grei jobb med riktig verktøy. Med rett verktøy tenker vanlig til dyseutrekning eller må det til utstyr som er tilpasset D3? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted January 22 Share Posted January 22 3 timer siden, Dan77 skrev: Med rett verktøy tenker vanlig til dyseutrekning eller må det til utstyr som er tilpasset D3? Jeg har den til tdv6, og sett for å rengjøre dysesetet. Gjør jobben enklere iaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.