hpbt Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Hei, lurte på om jeg skulle bytte støtfanger på defendern til denne https://www.devon4x4.com/defender-d44-clubman-bumper-non-winch-standard-439528.html Vil biltilsynet rynke på nesa siden den ikke er TUV-godkjent, eller er det bare å montere uten å vise bilen? (Har null peiling på reglene rundt ombygging) Lurte også litt på om de vil reagere på recoverypointsene siden de stikker ut og øker total lengde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Denne kan jeg ikke tro noen vil reagere på. Krav til støtfanger er at skarpe kanter ikke skal være skarpere enn radius 5mm. Støtfangere trenger ikke TUV-godkjenning så lenge de ikke innbefattes i frontal beskyttelse, som jeg forstår er beskyttelse som monteres i høyde over støtfangeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hpbt Posted December 19, 2022 Author Share Posted December 19, 2022 Strålende! Da blir det forhåpentligvis denne med et par Lazer triple-r 750 elite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted December 19, 2022 Share Posted December 19, 2022 Jeg måtte fjerne øyene mine da jeg skulle få godkjent winchfangeren min. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle3 Posted December 29, 2022 Share Posted December 29, 2022 På 19.12.2022 den 21.40, gautes skrev: Jeg måtte fjerne øyene mine da jeg skulle få godkjent winchfangeren min. Det var litt av ett offer. Før holdt med en arm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts