ando Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 Når jeg er på en side og trykker "Neste side" eller på et av tallene... så skjer det ingenting....noe som er feil? Pls send som PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted November 23, 2022 Share Posted November 23, 2022 Sånn har det vært lenge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ando Posted November 24, 2022 Author Share Posted November 24, 2022 (edited) 23 timer siden, lafterolf skrev: Sånn har det vært lenge. Ja, og nå tenkte jeg å si ifra...... hvem er det som fikser opp i sånne tekniske ting? Ok - så det var flere som hadde sagt ifra lenger nedover på siden....... Edited November 24, 2022 by ando Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 Jeg har funnet at det fungerer om du høyreklikker og velger åpne i ny fane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 Hvordan høyreklikker man med telefon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 (edited) Klikk og hold på knappen for Neste Da får jeg opp denne: Ellers så ser jeg at dette ikke er noe problem på min telefon i Chrome, men jeg har problemet på Mac`en. Edited December 20, 2022 by Ranger Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted December 20, 2022 Share Posted December 20, 2022 Skal prøves. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 Tror det er issue med chrome... Fungerer normalt i andre nettlesere.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 Fungerer ikke på android plattform. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted December 26, 2022 Share Posted December 26, 2022 16 minutter siden, lafterolf skrev: Fungerer ikke på android plattform. Er kun ett problem med Chrome på mine Androide enheter. Firefox og Vivaldi funker som de skal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteinE Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 22 timer siden, YMK skrev: Er kun ett problem med Chrome på mine Androide enheter. Firefox og Vivaldi funker som de skal Fryktelig irriterende; Det er en mix av http/https i forumsidene som ihvertfall gir trøbbel, blokkeres av Chrome.(regnes som usikkert) Men det er mer... Jeg gjorde et forsøk på å finne ut hvorfor, men det bli å slå av sikkerhet etter sikkerhet. Valgte derfor å bruke EDGE når lrforum skal benyttes. (Jeg vil helst unngå å måtte få 'innkalling' fra IT på jobben om ru hacker meg..) Edge funker foreløpig OK -4GIA forresten :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pederover Posted December 27, 2022 Share Posted December 27, 2022 Samme her, bruker Edge når jeg er på Forumet… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Series3 109D Posted August 24 Share Posted August 24 On 12/26/2022 at 8:50 PM, oggioffshore said: Tror det er issue med chrome... Samme i Firefox og Edge. Nå har det gått 8 måneder, har administratorene resignert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar S Posted August 25 Share Posted August 25 Bytt ut sidetallet i adressen og trykk enter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts