grunneieren Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 Noen som har en tidelig p38 bensin å avse? Stiller ikke andre krav en at ramma er sånn noenlunde hel og at papirene er i orden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRC93 Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 Hei! Jeg har 2stk 96mod 4.6 jeg har tenkte å selge. Begge er Eu ok og i grei stand. De har gått 185-200 tusen og er `rustfrie`. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grunneieren Posted November 24, 2022 Author Share Posted November 24, 2022 På 22.11.2022 den 22.37, RRC93 skrev: Hei! Jeg har 2stk 96mod 4.6 jeg har tenkte å selge. Begge er Eu ok og i grei stand. De har gått 185-200 tusen og er `rustfrie`. Takk for tips, hadde liksom sett for meg 94 eller til nød 95, men 96 er fortsatt 3 år eldre en mine 99 modeller, så verdt å tenke over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RRC93 Posted November 24, 2022 Share Posted November 24, 2022 3 timer siden, grunneieren skrev: Takk for tips, hadde liksom sett for meg 94 eller til nød 95, men 96 er fortsatt 3 år eldre en mine 99 modeller, så verdt å tenke over. Skjønner:) Kan forøvrig bytte med deg, hvis du har en pen med Thor-motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grunneieren Posted February 2 Author Share Posted February 2 Bump, ingen som har en tidlig P38 til salgs, tilstand spiller liten rolle, bare ramma er sånn nonelunde hel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fRRode Posted February 3 Share Posted February 3 Min far har en 95 mod med v8 som bruker vann. Ikke gått så langt 140000km? Har ikke vært i bruk på flere år (avregistrert 2016), står inne i garasje, så den er rimelig strøken. Mulig han vil selge til rett pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grunneieren Posted February 6 Author Share Posted February 6 På 3.2.2023 den 8.14, fRRode skrev: Min far har en 95 mod med v8 som bruker vann. Ikke gått så langt 140000km? Har ikke vært i bruk på flere år (avregistrert 2016), står inne i garasje, så den er rimelig strøken. Mulig han vil selge til rett pris. Prøvde å sende melding men det går vist ikke! Har du noen ide om hva han ønsker av pris da? Kan gjerne ringe meg på 906femseks676! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fRRode Posted February 6 Share Posted February 6 Jeg skal spørre han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts