ando Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Det er lenge siden jeg har kunnet lese av hastigheten i dashbordet - fordi det er dårlige pærer rett over km viseren. Er det en enkel jobb? Hvor starter jeg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted November 5, 2022 Share Posted November 5, 2022 Relativt enkelt! Ligger mange videoer av det på youtube: discovery 2 dash bulb replacement Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted November 5, 2022 Share Posted November 5, 2022 Bytt alle. Jeg satte inn led pærer og fikk et utrolig flott lys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ando Posted November 5, 2022 Author Share Posted November 5, 2022 16 timer siden, gautes skrev: Bytt alle. Jeg satte inn led pærer og fikk et utrolig flott lys. Hvor kjøpte du dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ando Posted November 7, 2022 Author Share Posted November 7, 2022 På 5.11.2022 den 1.58, motom skrev: Relativt enkelt! Ligger mange videoer av det på youtube: discovery 2 dash bulb replacement Ja, sjekket videoer - ser greit ut. Hvor kjøper jeg LED pærer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
motom Posted November 7, 2022 Share Posted November 7, 2022 Jeg brukte vanlige glødepærer. Synes det som regel gir jevnere lys, men hvis noen har LED pærer som også fungerer så er jo det bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts