lafterolf Posted October 31, 2022 Share Posted October 31, 2022 Sikkert behagelig å kunne justere farten på vifta om behovet for å senke farten skulle komme. Selv har jeg ikke trengt det enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle G Posted October 31, 2022 Share Posted October 31, 2022 9 timer siden, gautes skrev: Jepp. Tok med hele viftehuset også og friserte vilt for å klaffe med registerboksen. Reostatbestillingen vil jeg gjerne vite mer om , Atle G. Her er bilde av styringen - hvis du vil ha en for å teste så kan du få en siden du er en grei gutt ;-) ... Jeg har et par stykker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted October 31, 2022 Share Posted October 31, 2022 Det setter jeg pris på. Tør dog ikke love når den blir montert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoH Posted January 26 Author Share Posted January 26 Oi her har jeg ikke fulgt med. Forklaringen er at bilen står oppe i nordnorge og nå var det på tide å bestille deler. Ringte EWS og han hadde både vifte og motstand (resistor) En time etter jeg snakket med han ringte han meg og kunne informere om at det fulgte motstand med i esken med vifte. Det var jo 1500 spart Er litt usikker på hendelen på rattet. Så det var tre ledninger inn på den og en wire som går et eller annet sted inn i varmapparatet. Skal jeg satse på at den fungerer eller bestille den også? Må innrømme at her har jeg ikke helt oversikt før jeg kommer meg nordover og får demontert. Bør ikke mangle noe da, slik at jeg får EU godkjent bilen i juni. Vifte er 2er feil. Fant en fin video på Youtube som viser hvordan man demonterer hele varmapparatet så det skal nok gå bra. Takk igjen for et flott forum:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted January 27 Share Posted January 27 Tester de vifta på sommeren ?? Hvis bryteren på dashen er syk kobler du bare sammen to av kablene så blåser den konstant og blir godkjent..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoH Posted January 27 Author Share Posted January 27 Det var dessverre høst og det var det første han gjorde når han satt seg inn i bilen og sa til meg at dette var en 2er feil. jeg ba han hoppe ut og sa at vi ses senere:) Takk for tips, da har jeg en nød plan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts