Havardoz Posted October 7, 2022 Share Posted October 7, 2022 Fin Range Rover med antydning til ødelagt motor. Kjøpt for å bruke noen dører og noen få deler, men sitter igjen med masse brukbart. Demonterer og sender det som trengs for småpenger evt hele bilen til vrakpant minus delene jeg har. b.la et fint og komplett LPG anlegg med varmer og alle papirer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeRRje Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Hei. Om du har ventilblokka og kompressor er jeg interessert. Luftmengdemåler også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havardoz Posted October 31, 2022 Author Share Posted October 31, 2022 (edited) Edited October 31, 2022 by Havardoz feil fil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Bødal Posted December 5, 2022 Share Posted December 5, 2022 Hei, Har du converter til denne i god stand? (momentomformer) Mvh Eirik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sfinx Posted January 3 Share Posted January 3 Hei, Har du høyre dørlås foran, så er jeg interessert i denne da min har begynt å krangle :). Mvh Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
f-r-lars Posted February 24 Share Posted February 24 Prosjekt 2 trenger P38 servo styresnekke med slanger og mellomstag til rattstamme. Mvh Frank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Aarskog Posted April 29 Share Posted April 29 Hei! Har du sylinder topp med eller uten injektorer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havardoz Posted May 1 Author Share Posted May 1 On 2/24/2023 at 10:30 AM, f-r-lars said: Prosjekt 2 trenger P38 servo styresnekke med slanger og mellomstag til rattstamme. Mvh Frank Hei. Jeg har dessverre solgt styresnekke med stag. mvh Håvard. beklager sent svar. On 4/29/2023 at 4:25 PM, Jan Aarskog said: Hei! Har du sylinder topp med eller uten injektorer? Ja, har 2 sett med topper. Har også alt av injektorer tilhørende disse. Et par er planslipt og et er ikke. mvh Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasopp Posted Wednesday at 08:41 AM Share Posted Wednesday at 08:41 AM Hei - jeg skulle hatt tak i sikkerhetssele festene (de du stikker bøylen fra selen nedi) til p38? Har du dem - og eventuelt tanker om pris? Mvh Jan Soppeland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Havardoz Posted Friday at 11:52 AM Author Share Posted Friday at 11:52 AM On 5/24/2023 at 10:41 AM, Jasopp said: Hei - jeg skulle hatt tak i sikkerhetssele festene (de du stikker bøylen fra selen nedi) til p38? Har du dem - og eventuelt tanker om pris? Mvh Jan Soppeland Hei, dessverre har jeg ikke disse. Mvh Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts