Jasswass Posted September 2, 2022 Share Posted September 2, 2022 (edited) Har plutselig begynt å slite med å bla i forumtråder. Dvs. får ikke brukt "neste" og "forrige" knappene... Sliter også med å få skrevet inn og valgt sidenummer. Flere som opplever dette? Android/Samsung.... Edited September 2, 2022 by Jasswass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted September 16, 2022 Share Posted September 16, 2022 Samme her, Android og i flere nettlesere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted September 26, 2022 Share Posted September 26, 2022 Samme her. Android Gjelder antagelig bare chrome. Fungerer bra på android og feks duck. Duck browser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YMK Posted September 30, 2022 Share Posted September 30, 2022 Har oppdaget at linken er der, for når jeg trykker "åpne i ny fane" kommer jeg til riktig side. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted October 11, 2022 Share Posted October 11, 2022 Uansett noe bugs i forbindelse med chrome Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted October 23, 2022 Share Posted October 23, 2022 På 30.9.2022 den 14.02, YMK skrev: Har oppdaget at linken er der, for når jeg trykker "åpne i ny fane" kommer jeg til riktig side. Det fungerer ikke hos meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oggioffshore Posted October 23, 2022 Share Posted October 23, 2022 I chrome, skriv https.... Osv Da kunne eg bla igjen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LandRover Posted April 9 Share Posted April 9 Også i dag . Jeg kan heller ikke bla i trådene med Opera browser, Det er jo for øvrig en jobb for dem som har laget programmet "Invision" Leit er det også at flere og flere programmer etter hvert krever at man bruker spesielle nettlesere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adventure Posted April 13 Share Posted April 13 Fungerer ikke på safari eller chrome på iphone eller ipad heller. først nektes man opplasting av bilder også dette. Vet det jobbes med å rette opp i ting. Håper alt kommer i orden igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts