ando Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 På tide å få meg Diagnose apparat - eter å vært eier av bilen siden 2000.... Hva er konklusjonen nå - etter at mange har uttalt seg på feilkodeavleser (og sletter) til Disco2 Td5.... Hva kjøper jeg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iknutis Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Jeg hadde Nanocom til D2 og P38 og det er et helt suverent verktøy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elchund Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Jeg har veldig gode erfaringer med Nanocom til D2. Jeg er usikker på om de andre har alle funksjonene som Nanocom har. Mvh Tron Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted August 19, 2022 Share Posted August 19, 2022 Tror ikke Hawkeye er å få kjøpt lengre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ando Posted August 19, 2022 Author Share Posted August 19, 2022 Greit, da bestiller jeg Nanocom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts