ando Posted June 24, 2022 Share Posted June 24, 2022 Varm girolje temperatur indikator i displayet går på når det er varmt (som i dag ved 27 grader) - og ved lengre oppover bakker (mot Vasstulan feks). Føleren er nok ok - siden motoren faktisk er skikkelig varm. Det er sikkert pga en møkkete radiator - innvendig..... Kanskje kan radiatoren flushes, men håper å få tak i en radiator som ikke har jobbet i så mange km som min ( 374000 km). Om jeg får tak i: er det enkelt å skifte? Den fremste viften fungerer heller ikke: kjøper jeg ny fra Biltema? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobm Posted June 25, 2022 Share Posted June 25, 2022 Tror jeg har både radiator og vifte liggende også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted June 25, 2022 Share Posted June 25, 2022 Hel bil stående her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ando Posted June 27, 2022 Author Share Posted June 27, 2022 Ny Gearbox oil cooler koster 2000 kr fra Famous Four....- fristende å kjøpe den...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts