SveinHa Posted March 26, 2022 Share Posted March 26, 2022 For en god måned siden bestilte jeg meg en gass garasjevarmer med regulator og litt annet pjask men de sendte feil varer. Jeg tok bilde av feilforsendelsen og sendte til de med en gang og fikk etter noen dager bare beskjed om å sende feilvarene tilbake. Måtte purre på returlapp 3 ganger før den dukket opp og siden har jeg ikke hørt mer fra de... Mine varer er ikke dukket opp... Tar dager før de svarer på mail... Har nå kansellert bestillingen og bedt de glemme at de noengang har hørt om meg... De kan jo ikke drive firma slik. Andre med lignende erfaringer? Eller herved er dere advart... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iknutis Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Snakket med en bekjent som for noen uker siden fikk en fliskutter eller no slikt, som han bestilte ved nyttår. Lang leveringstid og lang svartid kunne han bekrefte. Hører også med til historien at han kansellerte kjøpet, men den kom likevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lafterolf Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Der er for lite folk der, de selger voldsomt mye og har ikke oversikt. Det har vokst for raskt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted March 27, 2022 Share Posted March 27, 2022 Dumt med stort magamål. De graver fort sin egen grav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted March 27, 2022 Author Share Posted March 27, 2022 30 minutter siden, gautes skrev: De graver fort sin egen grav. Nettopp... Jeg er i alle fall ferdig med de... og alt jeg bestilte var lagervare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted May 2, 2022 Author Share Posted May 2, 2022 Og der fikk jeg mail fra Klarna at saken er avsluttet og ordren kansellert... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted November 3, 2022 Author Share Posted November 3, 2022 Sånn gikk det... https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=279596038 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Og 30%++ får man lett bare ved å oppføre seg pent i andre butikker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SveinHa Posted November 4, 2022 Author Share Posted November 4, 2022 56 minutter siden, gautes skrev: Og 30%++ får man lett bare ved å oppføre seg pent i andre butikker. Ja, ble ikke så veldig imponert... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camarogeddon Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 (edited) 30% er en ganske veik rabatt ja, med tanke på at man etter kjøpet står uten en juridisk enhet å rette eventuelle reklamasjoner til. (med mindre det er en importør / produsent man kan henvende seg til) Edited November 4, 2022 by Camarogeddon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted November 4, 2022 Share Posted November 4, 2022 Tenker bobestyrer får seg en ahaopplevelse der med mindre utgangsprisene var svært rimelige i utgangspunktet. Garantier kan man nok se veeldig langt etter uansett andre importører eller ei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts