LandRover Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 (edited) Jeg har skal lakkere mine altfor rustne originale felger på min Defender 2002 modell. Et par strøk med hvit bengalakk hadde jeg tenkt å smøre på med pensel/kost. Blir resultatet med å bruke kost mye verre enn å spraye lakken på? Jeg kunne for så vidt prøvd på en felg men om dårlig resultat så må jeg slipe om. Erfaringer mottas med takk. Edited December 2, 2021 by LandRover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiopet Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 Varm opp Bengalakken, så flyter penselstrøkene sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted December 2, 2021 Share Posted December 2, 2021 Litt Owatrol i Bengaen gjør også susen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnnyhansen Posted February 6, 2022 Share Posted February 6, 2022 Har maly hele bilen med kust oed litt bengalall i. Pass bar på å smøre tynt på så det ikke siger. Breukt tre tynne strøk på bilen ig flere strøk på felgene. Sommerjobb for pensjonister og andre gale folk! Traff ikke alle tastene i første forsøk. Skal være: Har malt hele bilen med kust med litt bengalakk i. Pass bare på å smøre tynt på så det ikke siger. Breukt tre tynne strøk på bilen og flere strøk på felgene. Sommerjobb for pensjonister og andre gale folk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gautes Posted February 6, 2022 Share Posted February 6, 2022 Går på X-milfelger i morgen med svart spray. Fikk en runde i forgårs med stålbørsterondell og slipepapir. I dag ble det grunning på spray. Må sies at grunningen er fra tiden du blir glad av to sprut...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts