Gå til innhold

Finn tips for interiør håndverker Van


Bente Haagensen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

 

Jeg håper jeg er her, jeg har ikke funnet noen av de andre kategoriene som er veldig passende for spørsmålet mitt. Hvis jeg savnet det, må du ikke bli sint. :)

 

Jeg er utdannet mekaniker og byttet til selvstendig næringsdrivende for 4 år siden. Det tjente mindre penger, men jeg har det mer moro, og det kommer an, ikke sant? :)

 

Inntil nå hadde jeg Sortimo WorkMo-modellene for verktøyene mine, men nå vil jeg tenke større (på grunn av situasjonen med høy ordre) og kjøpe en varebil med riktig utstyr til verktøyene mine. Har noen her noen tips og erfaringer, spesielt for utstyret?


@Vidar

 

Av en eller annen grunn kan jeg ikke lenger legge ut en kommentar under dette innlegget, så jeg må dessverre gjøre det nå ...

 

Hahaha du har rett Vidar! :D Jeg tror jeg blir nødt til å øve meg litt og så rykke ut noen ting så snart jeg får sjansen ... Takk for tipsene, jeg vil tenke nytt på verktøyene mine! Generelt hadde jeg hovedsakelig tenkt på tips om hvordan jeg skulle få plass til de mange (eller forhåpentligvis snart færre;)) verktøyene. Noe som dette: https://www.mysortimo.no/no/produkter/bilinnredning . Jeg har nettopp funnet ut at Sortimo også tilbyr dette, og siden jeg har vært veldig fornøyd med mobilhyllene så langt, foretrekker jeg å nevne å kjøpe dette også ... Vet du noe om det og har enda mer nyttige tips? :)

Endret av Bente Haagensen
Jeg kan ikke lenger legge ut en kommentar under dette innlegget.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvdisiplin er kanskje det aller viktigste; mer plass mer skrot. Det gjelder altså å ikke fylle på med kjekt å ha, men bruke den ekstra plassen for å kunne jobbe.

F.eks. uttrekkbar skrustikke og arbeidslampe på arm du kan svinge ut bak er et par ting som kan være nyttig å ha, men som ikke alltid blir husket på ved bestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Rørleggerkompis med mye utejobber modifiserte / sydde til en slags markise bak på HiAcen med kun en sidevegg.

Lett flyttbar fra side til side.Verktøy og bord mm uttrekkbart bak og deler inn fra siden.

Husk å tømme bilen jevnlig for deler som ikke brukes.

På gammel jobb på 80-tallet hadde vi mye håndverkerbiler,les HiAce og L300 m.fl.

Felles for nesten alle var at bukken min med vektgrense på 3,5T ofte ikke klarte løftet og bil måtte tømmes.

Fjærskift var også en gjenganger.

Tømte en rørleggerbil en gang,spes omstendigheter, og gubben ble overrasket over badekaret og berederen vi fant inni der.

Han visste han hadde liggende et sted, men ikke hvor,påstod han.:D

Men god lunch sponset han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...