Jump to content
LRforum

disco1

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About disco1

  • Rank
    Nykommer

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kristiansand
  • Interests
    Båt & Landrover

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Kristiansand

Recent Profile Visitors

283 profile views
  1. Hadde samme problem for et år siden, fikk ingen feilmelding på diagnose på verksted. Det var som Lysholm nevner transfer case modulen som var full av irr. All har fungert siden
  2. Har en Discovery1 200 tdi med 136 000 km på telleverket, hjuloppenget bak er såpass rustet at den ikke er kjørbar. Motor starter og går fint, gir og transfere kasse fungerer bra. Bilen står i Kristiansand. Hvis ingen interesse havner den nok hos bilopphøgger.
  3. Eller du kan ta en tur innom Matzker på veien nedover. De oppgraderer bremsene med større skiver og Matzker kalippere. De holder til i Køln. Sjekk ut Matzker.de
  4. Til D3 passer Biltema sine Aerodynamic 22". Mine er like bra etter 4 mnd bruk.
  5. Er det noen som har noen tips å komme med, da begge parklyspærene må skiftes. Åpnet panseret men ga fort opp, ser ut som det er litt av en demonterings jobb for å komme til. Er det en lett måte å gjøre dette på ?
  6. Er det noen som har peiling på hvor rammenummeret vanligvis befinner seg på en 1991 mod Discovery, det blei ikke funnet på siste PKK.
  7. --> QUOTE(Bård B @ 20. Mar. 2007, 11:54 ) 189107[/snapback] Har nylig lagt inn nye kanaler og sveisa en god del rust i gulv, men fortsatt er det generelt mye arbeid igjen på bilen. Demperne er slitne, bremser foran skal byttes og det er noe rust på gang i skjermer foran, motoren er fin. Det store spørsmålet er om jeg skal selge bilen eller kjøre på med videre reperasjoner, veldig usikker... Om jeg skulle komme til å beholde Disco`n, hva slags dempere bør jeg velge? Kjører hovedsakelig på riksvei med en og annen avstikker på skogs/grusvei. Hadde vært fint om noen har noen tips, regner m
×
×
  • Create New...