Jump to content
LRforum

MariusMorch

LRF Society
  • Content Count

    1,085
  • Joined

  • Last visited

About MariusMorch

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oslo

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Oslo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jeg regner med å bestille til uka, og håpe det kommer i medio juni. Så regn med en oppdatering i begynnelsen av sommeren. Skal av med dashboardet for å fikse pixelfeil på speedoen, så blir en kombinasjon å fikse samtidig. Tipper jeg bestiller den største varianten og med isotilkobling, og så får vi se
  2. Godt poeng! Får oppdatere igjen
  3. 4.4i så har ingen av delene. Er en første gen l322, TDV8ene er solgt. Har Googlet litt, ble ikke noe klokere.
  4. Sitter og skal bestille dette systemet til min l322 RR, men er litt usikker på kablene. Er det noen som har gjort noe lignende og vet hvilke kabel en bmw quad lock cable er? https://www.rangerovers.net/threads/head-unit-upgrade-10-25-android.343017/
  5. Hallais! Jeg hadde satt bort L322 for komplett bytte av bakstilling. I den prosessen så kuttet de håndbrekkwire pga rust. Så ble bakstilling montert og så gikk verkstedet konkurs. Så jeg står her med en bil uten wire til håndbrekk. Jeg er relativt mekanisk kyndig så regner med å fikse dette ganske greit, men jeg er litt avhengig av å vite om jeg må av med skiver for å gjøre dette, og om det er noe annet jeg må tenke på når jeg driver med dette? Marius
  6. Slett ikke meningen å være negativ, du spurte hva jeg mente var fornuftig og da var jeg brutalt ærlig. Jeg har fulgt med på markedet for Freelandere i et par år av ren nysgjerrighet, så helt blåst tror jeg ikke jeg er på markedet. Men jeg støtter Lafterolf om å hive den på Finn. Og jeg tror som sagt du gjør det veldig mye enklere for deg selv om du EU-godkjenner den først. Du kan eu godkjenne når du vil med de nye reglene, og enten får du en godkjent bil eller så får du en mangellapp. Folk er vesentlig mer åpen for en bil med mangellapp enn en bil med manglende EU-godkjenning. Man lik
  7. Baserer det på at første gen Freelander med utløpt eller nesten utløpt EU er tilnærmet uselgelig på Finn. Bilen du selges averteres fort under 10k og ligger i månedsvis. EU godkjent og i orden er de verdt litt mer. at mellomaksliingen er demontert hadde jeg ikke registrert en gang, men da begynner man å nærme seg 5000-6000 kroner, for i praksis er det du selger et prosjekt. Beklager å komme med dårlig nytt. Om du gidder å eu godkjenne den vil jeg tippe den er vesentlig lettere å selge
  8. 15.000 for en 22 år gammel freelander med EU i noen måneder kan ta litt tid dessverre.
  9. Blir sikkert lettere å selge om du oppgir pris, info om EU-godkjenning og sånn
  10. Hadde Arne Roger på verksted for å bytte bærearmer foran. Mekaniker kikket over bak og anbefalte meg å bestille og bytte alt. Jeg tror absolutt det stemmer, men jeg er litt usikker på hva jeg bestiller. Hva annet enn det i handlekurven vedlagt vil jeg trenge?
  11. Noen som har ryggesensorer til en L322 liggende?
  12. Har allerede overhalt den. Men den bærer preg av å ha stått i vann. Så ganske sikker på at den ikke er helt frisk dessverre Men tusen takk
  13. Noen som sitter på en luftkompressor til luftfjøring på en l322 her? Min er toast tror jeg
  14. Alt av ledninger på venstre side er stereo. Så du kan i praksis kjøpe et nytt ledningsnett og legge bakover. Du må ut med setene og løfte teppene men tror det tar vesentlig mindre tid enn det rotet du har baki der
×
×
  • Create New...