Jump to content
LRforum

thamule

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

About thamule

  • Rank
    Aktiv Medlem

Profile Information

  • Location
    Hyllestad

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Bergen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bilen blir aaaaaaldri varm om vinteren. Må ha termostaten på 25. Og så kjører ein opp ein bakke og så blir den kald (trur eg) og motsatt ned igjen. Eller så var det motsatt. Webastoen fungerer, det vil sei den starter når bilen starter den. Det var med ein fjernkontroll på eine nøkkelen då eg kjøpte bilen, men den har aldri fungert mot webastoen. Eg trur aldri eg har kjent at det kjem luft ut i baksetet. Tenkte å skifte termostat, men er det noko anna feil når varmen forandrer seg heile tia og også oppover/nedoverbakker?
  2. Er dine like lause som mine? Ser der er foring der. Kan/bør den skiftes innimellom?
  3. Kva i all verden er det som henger ig dingler her? De lager klunkelyd viss eg gynger de for fort. Skal det vere slik? IMG_6257.MOV
  4. Da er kompressor og tank skiftet. Dette blei bra. Kompressoren bråker litt. «No name» + at skruene til lokket knakk så den ligger og durer mot ramma. Den gikk seg varm første oppstart etter skift. Men no ser det bedre ut. Stabil driftstemp under bruk og bilen løfter seg mykje fortere. skal bestille alle ryggesensorene bak og skifte samtidig. hadde ute og støvsugde temp måler i kupé. Trur den funger bedre, men den skal eg skifte før eg gjer meir med varmeapparatet. dreneringa er fortsatt tett, tenkte prøve å stake litt idag eller i morgen. Og så må eg bestille dies
  5. Er du sikkert på at eg kan endre til atk-programvare når eg har hitachi? Søkte litt på nett og fikk inntrykk av at den kompressoren stoppar sjølv om den blir for varm, mens hitachi sin må fortelle temperatur til ecu som igjen stoppar kompressor. Vil berre vere heilt sikker slik at eg ikkje ødelegger den., Takk!. Slike bilder/skjema har eg leitet etter.
  6. Eg trur eg har hitachi-kompressor. Kan eg skifte programvare då også? Eg bestilte ihvertfall ein erstatning for den. Men den bråker grusomt, trur den var uorginal, angrer litt på det no... Eg høyrer no at det lekker helt framme ved reservoaret! Er det slanger som kan lekke her som ligger bak reservoaret eller må det vere reservoaret? I så fall tenker eg å skifte det og begynne der. Men hadde vore fint å vite om det kan skjule seg ein slange bak reservoaret som ligger og fiser i forkant der. Eg må også prøve å få skiftet tempsensor i kabin. Får prøve å google nummer. Nok
  7. Da har eg ein oppdatering. Blei litt klokere. Eg skiftet kompressoren og reléet som eg har hatt liggende i over 2 år! Ødela alle skruene på dekselet og måtte skjære den tjukkeste slangen, men gikk greit å få den inn igjen. Kompressoren går mykje og den går seg varm. Den sliter med å løfte framasklingen. Bak funker fint. Kva kan då vere problemet? ang varmeapparatet så kan det kanskje vere tempføler i kabin. Sjå, den viser 28-29 grader!!
  8. Takk for alle som bidrar. Det er så utrulig mykje lettere å få motivasjon då. Ser det er ein anna tråd om varmeapparat her. Eg leste gjennom den. Korleis kan eg evt sjekke luft i kjølesystemet før eg bestiller nytt varmeapparat? Skal måle motortemp i morgen ved kjøring. Er det mulig å sjekke spjeld med iidtool? Eg skal sjekke type kompressor i morgen. Den er original, 10 år og 258kkm. Håper eg har kjøpt riktig type. Men skifte av den vil vel ikkje løyse problemet med tørkemiddel eller tank? Kva betyr egentlig feilkoden?
  9. Hei, eg har bygd hus siste par åra og bilen har forfalt litt. Idag sliter eg med følgjande: Luftfjæring fungerer ikkje skikkelig Tett drenering i takluke Elendig varmeapparat Litt tregstartet, men starter alltid. Må kinne nokre sekund Defekt ryggesensor Feilmelding på abs på iidtool Kjøleskap i midtkonsoll fungerer ikkje Defekt kamera under speil Dette er satt opp i prioritert rekkefølge. Punkt 8 og til dels 7 er ikkje så viktig. Men dei 6 første må eg få fikset. 1. Luftfjæring har vert litt opp og ned. Har tidlega
  10. Varme hengerfeste da (ikkje bolten)? Litt skummelt det også kanskje, er vel herdet metall kanskje? Kanskje eg kødder med bruddstyrken når eg varmer? Kjem greit til bolt og hengerfeste fra underside. Usikker på om eg hadde oppnådd noko med å ta av fangeren? Tenkte du å sette inn igjen akslingen og vri på den med ei sveisetang mens eg slår?
  11. Har hamret bolten (og tommelen) både gul og blå fra undersida. Brukte hammer og ein pipeforlenger. Ingen tegn til liv... Har som sagt oljet det inn og prøver igjen i morgen, men eg tviler faktisk på at den løsner. Virker helt fastrustet.
  12. Takk! Mulig eg tar deg opp på det med å kjøpe håndtak. Men eg gikk laus på demontering ikveld uansett. Fått av lås, men bolten står fast og rikker seg ikkje. Har sauset den inn med olje, men trur dette blir vanskelig å få av heilt. Regner med siste utvei er å kappe låsebolten? Eg har så mykje slakk at eg kan nok komme til med eit baufilblad. Eller skal eg berre gi meg på dette, montere plata som @Howard linket til og vere fornøgd?
  13. Hei. Sjå video av løst hengerfeste. Det har stått på bilen siden eg kjøpte den for nokre år siden. Har ikkje nøkkel. Korleis angriper eg dette? Må det skiftes? I så fall korleis får eg det av? Og kor bør eg kjøpe nytt? IMG_2960.MOV
×
×
  • Create New...