Jump to content
LRforum

smedenDY

Members
  • Posts

    492
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Asker

Previous Fields

  • Location / Bosted
    asker

Recent Profile Visitors

1,577 profile views

smedenDY's Achievements

Entusiast

Entusiast (5/7)

  1. Har hørt mange som er fornøyd med tuning fra Flissundet motorservice. Tror de tilpasser etter tilstand og alderen på motor også, og prøvekjører. Så det er ingen standard trim som bare blir putta inn i alle motorer.
  2. smedenDY

    Jobu

    Hør med den yngste smeden du Gaute Han tror jeg har omtrent alle jobu fra Junior og opp. Kanskje han har ett ekstra sverd på lager
  3. Disse er enda ett hakk vassere https://www.ekstralys.no/osram-h4-night-breaker-laser-gen2-200-kraftige-paerer?gclid=CjwKCAjw1ICZBhAzEiwAFfvFhOsnMMriVD3JIiMjLuB-A3O9IO4tYVGQa1XpEZA9giPr44iGaESHCRoC-pwQAvD_BwE Og disse gir litt mer lys ut på veien. Det ut som det er tomt på lager for tiden men..https://www.powerfuluk.com/vehicles/land-rover/old-defender/lamps-lights/headlight-crystal-upgrade-pair-lhd-for-land-rover-defender.html
  4. Ble vel kjøpt opp av ett eller annet stort firma for en tid siden. Og da er det jo vanlig at firmaer blir lagt ned for å ikke konkurrere med moderselskapet...
  5. Eller bare la den være galvanisert og ferdig med det Det er litt bling i starten, men galvaniseringen blir mørk grå etterhvert.
  6. Ikke noe problem. Det er bare å ta vekk høyttaleren på høyre side så blåser lufta ut der, for de tetta jo ikke hullet der den vanligvis sitter når de monterte AC. Er gjennomtenkte biler dette her
  7. Defender på 35" på Island. Sånn burde de vært levert fra fabrikk
  8. smedenDY

    Slickshift

    Jeg har hatt det på min bil i 8 år. Godt fornøyd, raskere girskift i oppoverbakke når du vil ha minst mulig tap av turbotrykk Av og til litt kjip å få i 3 gir,men det har den vært siden bilen var ny
  9. Har blitt ganske god på å balansere bilen etter at vi kjøpte taktelt Har ikke hatt noe problemer med smale felger. Har brukt de på 275/70x16 vinterdekk. 285/75x16 rotiiva og 285 /75x16 Cooper stt pro. Har kjørt på så lite som 8psi uten å miste dekket. Fordelen er jo at dekket holder seg innafor de originale skjermene. Med Cooper dekka mister man en del sving, de har store knaster som stikker ut,men med rotiiva merker man ikke store forskjellen. Husker ikke om jeg har justert stoppboltene, men det er i tilfelle minimalt. Synes jeg har god nok sving, men jeg har jo 110" da, den er jo bedre på sving i utgangspunktet
  10. Wolf felger og 285/75x16 Nokian rotiiva er en perfekt combo. Har du originale 130"stålfelger mener jeg de er like som wolf. Har kjørt ca 60'k på dette oppsettet nå og jeg kommer til å kjøpe det igjen. Ruller lett, støyer lite og bruker lite drivstoff
  11. Det er sjelden diselregulatorene er plane nok. Det skal ikke store skjevheten til for å ikke tette med metallpakning. Sleit mye med å få det tett før jeg fikk tips om å planslipe de før montasje. Etter det har jeg aldri hatt lekkasje. Bruker ei glassplate og veldig fint slipepapir, tror kanskje det var 800-1200 papir.
  12. Har ikke hatt problemer med å balansere de 5 settene med wolf felger jeg har vært borti. Men ja, de blir spent opp på boltsirkel og ikke på senterhull i ballanseringsmaskinen.
×
×
  • Create New...