Jump to content
LRforum

gautes

LRF Society
  • Content Count

    27,789
  • Joined

  • Last visited

About gautes

  • Rank
    Gaute Loftsgaard

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Spydeberg
  • Interests
    I SEE NO GOOD REASON TO ACT MY AGE.

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Spydeberg

Recent Profile Visitors

11,857 profile views
  1. gautes

    Varebilvegg D2

    Usikker på om slikt nett er tingen. De jeg har vært borti holder fint lite pga innfestning. Sjekk veldig nøye hvor mye nettet ++ skal kunne holde igjen. Jeg ville definitivt gått for grind.
  2. Hvor mye spiker er avhengig av hvor ettertraktet delene er.
  3. Er ikke ekstralysene dine ettermontert med eget ledningsnett? Da kan sikring, rele osv. ligge et annet sted enn de andre . Ekstralys mm. som drar litt strøm bør absolutt være forsynt med passende sikring og rele. Jeg ville testet bryteren først. Enkel å fiske ut men ikke dra i vippeknotten. Jeg piller ut stereoen og stikker en lang finger inn om jeg husker rett, da.
  4. Saus inn dysene med diesel. Evt. venter du med renovering til motor er klar for start. Likeledes bør alle hydrauliske sylindere ikke monteres altfor tidlig i oppussingsprosessen.
  5. Litt langt unna......
  6. God tanke og sikkert ikke helt på jordet heller. Vi bedras jo til stadighet ellers.....
  7. Noen har tydeligvis funnet ut eller blandet nok lurium i til at den kan brukes som MTF94. Da syntetisk GL4 75/80 kom på markedet var den ikke kompatibel med MTF94.
  8. Nå igjen,County? Fikset litt på Finni2 før PKK i dag. Gled rett gjennom. Så nå er det å tilbakestille litt igjen. Neste bil som tilføres bilparken skal ikke være 1.gangsregget i partallår og i 9. måned. Har tre stykker som skal inn i samme år og måned.
  9. gautes

    2 dørsen

    Arbeidsløs blir du ikke.
  10. gautes

    End Float

    Synes du må sende 4 muttere og 2 blikk , Rolf. For andre trengende finnes dette i Spydeberg også.
  11. Du stopper tilførsel med ny olje ved injector harnesskift.Visstnok er de nye forbedret. Jeg pleier å fylle kontaktpunktene mellom dyse og injector harness og mellom injector harness og engine harness med en passe dæsj elektrisk silikon. Det virker som det gir en god sperre mot andre væskers passering i kontakten. (Funker også veldig bra i kontaktene på smålampene på Defendere som bader avogtil) Men det som ligger i engine harness (resten av kabelmatta) og til ECU er fortsatt oljekontaminert. Enten vasker du ren kontakten på ECU jevnlig og fortsetter i lang tid eller så
×
×
  • Create New...