Jump to content
LRforum

Himat

Members
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

About Himat

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Vestlandet
  • Interests
    Modellfly, fly, gamle hus og biler

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Førde

Recent Profile Visitors

748 profile views
  1. Har bytta olje på gearkasse. Det var i meste laget med metallspon på magneten i tappepluggen og gult spon i botnen av karet eg samla olja i. På transferkassa sog det noko betre ut. Litt lite olje av i forhold til det som gjekk på. Og nokon har klart å trekke til tappepluggen så den er strekt. Om den ikkje skal verre sjølvlåsande då. Konstaterte til slutt at baktraversen og ein utrigger i stor grad er kjeks.
  2. Toyota Verso S Eg har hatt èin slik i ti år utan problem. S for small. Bensin og trinnlaus automat med «paddles» for girskift på rattet utan at det gjer det til sportsbil. Gubbebil så det holder, men overraskande kompetent hjuloppheng på svingete vegar.
  3. Har du sikringsholder av type plast med flatstiftkontakter? I tilfelle hender det at flatstiften blir skubba ut bakover når du setter inn sikringen. Symptom, ok sikring, men ingen kontakt...
  4. Mi erfaring er at vulkanisert gummi er brukbart motstandsdyktig mot dei fleste oljer. På den andre sida, gummi og plast stoff pleier alltid å ha minst ein ting dei ikkje tåler. Om det er mineralolje, klorvatn, syrer, baser eller noko anna varierar med kjemi i gummi/plast. Det sveller, sprekker blir hardt eller krymper ved påverknad. I tilfelle her er det overkommeleg å teste. Ta ei ny foring, ta bilete, mål dimensjon på skyvelære og mål defleksjon ved ei gjeve kraft. Legg biten i eit glass med mediet foringa skal testas mot skru på lokket og la stå. Helst litt varmt, i alle fall innetempe
  5. Nei, men godt poeng! Ein detalj å vere obs på er at EGR ventilen kan være i bruk til andre ting også. Eg oppdaga dette på ein Ford. Med feil på EGR ventil blir det feilmelding på ESP systemet. Eg gjettar på at motorstyringa er programmert til å opne EGR for å dumpe ladetrykk raskt når motoreffekt skal reduserast raskt. Blending/omprogrammering av EGR kan då ha utilsikta konsekvensar.
  6. Vel, denne er "gøyal" for dei som tenker hacking av programvare. Når tester får kontakt via diagnoseport, korleis skal vedkommande kontrollera at han ikkje har kontakt med ein terminalport som er programmert for å fortelje at allt er ok? For dei data og elektronikk-kyndige bør det være overkommeleg å sette opp systemet slik at kontrollant berre får kontakt med simulator som seier at allt er i den skjønnaste orden.
  7. Sunnfjord bil (hogging, HEIM - Sunnfjord Bil - Brukte bildeler, bilverksted og bilopphugging i Førde.) hadde ein TD5 ståande som var plukka nesten rein. Det kan være at dei enno har bakakselen. Brakkettane var bøyd/revi av, men diffen er kanskje brukbar om det er riktig type.
  8. Bør vere greit å måle med indikatorklokke. Jekk opp bilen, sett bukk under, av med hjulet og finn ein plass for indikatorklokka. Press bremseklosser litt tilbake og drei rundt. Utan indikatorklokke må det improviserast. Er det mykje kast er det synleg når bremseskiva blir spinni rundt.
  9. Løysinga er då fastsveist firkantrør og kjøpt "dropp/kule" med papir. Det er då kanskje gode sjanser for at det passerer. Det er papir på laus bit, og så spørst det om fastsveist bit blir fanga opp. Papir på fastsveist bit kan framskaffast, utfordringa er krav til akreditering. På den andre sida, diverse EØS reglar utfordrar kanskje Vegvesenet der.
  10. Fungerer det då å sveise fast 50mm firkant under til "Amerikansk" tilhengerfeste? Og er det mogeleg å få det godkjent?
  11. Kommisjons salg var vel namnet på dette tidlegare. Der trur eg det vart gjort endringar på reglane, litt til kjøper og selgers beste, mest til futen. Bilformidler låter kanskje betre, men det er ikkje sikkert at "mellom-mannen" kjem unna berre med å skifte tittel. Eg ville lest meg opp på kva lover og regler som gjelder og kanskje kontakta forbrukerrådet.
  12. Kardang/kryss ledd eller konstanthastigheit ledd på stikkaksling til framaksel? Det eg har lest er at nokon seier det må være konstanthastigheitsledd, CV, for konstant firehjulstrekk på Land Rover. Andre seier det ikkje er nødvendig. Atter andre seier dei køyrer med standard framaksel og konstant firehjulstrekk utan problem. Same leverandør som leverer knokkelhus med feste for skivebremser kan levere husa slik at det er plass til CV ledd i "standard" aksling. Det er då tydeleg vis også mogeleg å få kjøpt stikkaksler med CV ledd til serie Land Rover. Den tekniske forklaringa på f
  13. Dugnad i burettslaget. Gjett kven som då må manøvrere flishogger på smal og bratt gangveg.
  14. På den andre sida, skal verkstad kontrollere ut over at bil er som oppgjeve i vognkort?
  15. Himat

    lastsikring

    I tilfellet med flaggstanga her lurer eg på kva regel som ikkje er overholdt. Det ser ut som om den er skikkeleg festa, det er vimpel i enden av utstikkande last bak og om bilen har 50kg eller meir tillatt taklast så er den vel innanfor på vekt.
×
×
  • Create New...