Jump to content
LRforum

jschille

LRF Society
  • Content Count

    1,318
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About jschille

  • Rank
    Entusiast

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tysvær

Previous Fields

  • Location / Bosted
    Tysvær

Recent Profile Visitors

2,083 profile views
  1. Her er det berre å sei veldig godt jobba! Drivakselmansjettene og låseringene huske eg og som eit forferdelig knot og ein av dei jobbane som har tatt lengst tid ift det eg trudde det skulle ta.
  2. Ja dei finns mange plasser å kjøpe, men googling viser og at spesielt ein del av dei billige ikkje lar seg programmere, derfor tenkte eg at det kunne være nyttig å lenke til noko som iallefall funka. Som itillegg kan slipe opp blad for dei som har mista ein nøkkel og ikkje berre skal bytte ut innmat. NAF nøkkelforsikring e bra, men eg er ikkje medlem, og er vel ikkje greitt å melde seg inn etterpå heller..
  3. Eit lite tips til dei som har IID tool og treng ny nøkkel (kona er diverre kronisk på å miste sånt) - denne nøkkelen frå Aliexpress lot seg programmere, samme selger tilbyr også sliping av nøkkelemne , eg tok eit enkelt bilde med mobilen av nøkkelen på nøytral bakgrunn, og nokre veker seinare kom det i posten. Følgte instruksjonane i manualen til IIDtool og vips så har eg reservenøkkel igjen!
  4. Er nok litt uenig her - D3 har hatt havarier knytt til oljepumpa og at denne knekk - dels pga svak konstruksjon der mange har bytta til forsterka versjon, dels sannsynlegvis også fordi det har blitt fuska under reg.reim bytte med tiltrekkingsmoment på løpehjul som fester i oljepumpehuset. Og så har D3 eit problem med at lagerskålene på veiva kan følge med rundt og gi havari - som er grunnen til at eg her og andre plasser poengtere hyppige oljeskift som ein vesentleg faktor å sjekke ved kjøp. På 3.0 literen er det hyppige (alt er relativt) motorbytte etter veivhavari - der sjølve veiva k
  5. D4 med 3liter har ei ømtålig veiv. Masse å lese på engelske forum om dette. Eg ville handla D4 med hyppige oljeskift, desverre mange å finne som kjører 40-50'km mellom stemplene i serviceboka. Ang D5 har 3literen samme problem der. Og 2literen har sine feil. Ikkje uten grunn at LR no faser inn heilt ny rekkeseksar til erstatning for begge. Eg har sjølv tenkt samme tanken som deg - D3en min går og går, og sjølv om D4 og D5 frister så hadde eg angra som ein hund når motorraset kommer. Mellomlegget opp til ein god D4 syns eg ikkje er verdt det. Bruker heller penger på h
  6. Godt jobba! Ka slags ryggrlyspærer var det du satt i baklysa, var det plug&play? Og apropos vovlodeler, er ikkje bryterane til El.setejustering lik dei frå tidlege xc90 og volvo 850?
  7. jschille

    @le's D3 #2

    Gratulerer med D3 igjen, kjekt du lager prosjekttråd på den Spennande med nyere naviskjerm, det frister!
  8. Åh det skulle eg gjerne ha solgt til, tøfft prosjekt! Har gjort avtale om salg og fått penger, så håpe du får napp ein anna plass
  9. vett dåke, det verste er at bilen gjekk i tøysemodus ETTER å ha blitt lada. Henta av NAF med fullt batteri. 12V batteriet er kjent synder - men bytte hjalp ikkje. No er den solgt på finn til gi-vekk pris. Argumentet for kjøp den gong i februar 2020 då verden var nesten i vater var å sjå korleis ein kunne leve med ein billig el.bil. Svaret er at det dyrt. Begrunnelsen - når vi sammenligne eple og pærer (og det er det kjekkeste, ellers er det ingenting å krangle om) er følgande: D3: 10 år, 190 000 km. Verditap (+ bakseteavgift) ca 200 000 over 10 år. Service og repkos
  10. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=213981081 Hel og grei elbil - med ein kjent feil - den vil ikkje starte. Eg har ikkje tid til å gjere noko med dette, god mulighet for rette vedkommende, her til ca halv pris. Kan vurdere bytte i bra taktelt
  11. Ein heilt vanleg dag, nedom i båthavna for å sjå til seglbåten, på veg ned til båten så må eg snu meg - og der står gliset og stråler
  12. Vurdert å gjere ein forsterking av utløysermekanismen på låsen i nedre bakluke eller legge opp manuell nødutløser?
  13. Hehe, takk! Av alle ting kjørte ein tyskregga buschtaxi forbi der rett før, og då skjønte eg at dette e jo alle tiders safarimotiv. For savanne finne ein jo ikkje så ofte i Norge på 68 grader nord
  14. Gratulera med grombil, trur du har gjort eit godt kjøp her! Og 300tdi er berre nydeleg
  15. 10 års bursdag idag - nøyaktig 10år si eg fekk denne levert i tunet. Uten tvil har det vore eit gulle godt kjøp! Blei feira med ein berøringsfri vask!
×
×
  • Create New...