Gå til innhold

Nye skinnseter til Range Rover P38


Anbefalte innlegg

Jeg har et komplett sett fram- og bakseter fra 99MY 4.6 HSE til overs. Baksetene er originale og har aldri vært montert i bil. Ingen skader etter lagring. Framsetene har nytt skinntrekk og nytt varmeelement i førerstolens sitteputene. Sideairbags. Sitteputene er modifisert slik at forhøyningen under lårene er borte og putene har nå form som alle andre seter. Nakkestøttene er originale. Fargen er Lightstone beige. For de som har det brune "Saddle" interiøret kan disse setene i kombinasjon med Lightstone innfelling i dørsidene bli ganske stilig. Setene kan brukes i alle årsmodeller men airbags vil naturligvis ikke fungere i 98My og eldre biler. Flere bilder skal nok komme om nødvendig men de fleste kan vel forestille seg hvordan nye, ubrukte seter ser ut.

 

gallery_3_194_361421.png

 

Setene befinner seg på Tyristrand i Ringerike kommune og må hentes. Eventuelt forumtransport eller annen spedisjon men jeg har ikke mulighet til å emballere.

Jeg er litt usikker på pris men siden alt skinnet på setene er nytt tror jeg 8000,- kan være passe men er åpen for bud.

 

Ta kontakt på PM eller telefon 9tre0ni2syv6tre. Helt generelle spørsmål kan vi ta i tråden.

 

Det kan være jeg kan hjelpe med dørsider også. Disse er dog ikke helt strøkne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...