Gå til innhold

Fellesbestilling Prospeed Roof rack


Eirik Haugen

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ja. Da er vi to B-)

 

Spørsmålet blir tråd starter. Kan event sette oss i kontakt med pro speed .og sjekke om vi kan få samme rabatter

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mangler noen ting på vår bestilling pga. endringer i design/produksjon - så kan høre om det lar seg gjøre. Det er uansett delt frakt som utgjør størst forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

Tror at skal man få det til, så må det bli en bestilling, der alt blir sendt til bergen eventuelt. For oss som hodler til over fjellet.

 

 

B)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det skal et par rock/tree sliders til Bergen (bestilt til Oslo og planlagt forumtransport). Om det viser seg å være litt interesse i vest kan vi høre med Prospeed, var det jeg tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres interressant ut.

 

Kan man kanskje få det lakket i bilens farge.. kunne blitt stilig med stornoway grey over all ^_^

 

Bare en tanke.

 

Takker på forhånd, om Du kan sjekke opp. B)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sende Ben i Prospeed en epost og høre hva slags tilbud han kan gi på tre grinder levert én adresse i Bergen. Greit å høre først om noen skal ha stige, rock/tree sliders e. l. også - pm eller i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan no spørre priser på stiger også.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alexf, Rett vest og oggioffshore

Har spurt Ben på info@prospeed-group.co.uk ang. nytt felleskjøp men ikke fått svar. Tror han er litt travel, og så har det vært litt frem og tilbake med vår leveranse (andre ting enn selve takgrinda) - og litt uoversiktlig.

Jeg foreslår at en av dere tar over tråden på ny bestilling og viser til vårt kjøp hvor jeg var kontaktperson. Be om godt tilbud, evt. med fellesfrakt på resterende av vår ordre (HHB skal ha rock sliders, opprinnelig bestilt til Oslo men han bor i Bergen). Jeg bistår gjerne men ting tar lenger tid med mange ledd.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på denne tråden jeg også. Ønsker å bestille takgrind, og også muligens noe addons. Men mtp ferie og greier nå, kunne vi tatt opp igjen en felles bestilling i august? Jeg må finne litt ut av hvilke typer add ons osv jeg skal ha først og har litt begrenset med nett til tider her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt info:

Bakgårds smia har nok tatt seg litt vann over hodet, da de selger produkter som ikke er ferdig på tegnebrettet... Etter 7 måneder med venting rant jeg forrige uke tom for tolmodighet og fikk de til å lage den gamle typen Rock/Treeslidersene til meg, ble egentlig lovet den nye typen som skulle være klar i slutten av februar. Bestilte og betalte alt i Januar. De skulle lage dem denne uka, så spent på om det kommer ett sporingsnummer over helga.

De har litt å hente på informasjons siden ut til kunde, kanskje det er lurt å vente med full betaling til dette firmaet, eventuelt bruk av kredittkort så man har mulighet til å trekke summen tilbake ved ikke levert vare. Har de flere kunder der som meg i samme situasjon skjønner jeg godt at de har det travelt på Mail ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takgrinda tok lang tid, men er nå klar. Vi som har fått er såvidt jeg vet alle svært fornøyd. Øvrig utstyr er ikke klart ennå, andre vet sikkert bedre enn meg da jeg ikke har bestilt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje best å av vente til alle er ferdige med sommerferiene sine å slikt?

 

For så se det an utover høsten. med tanke på hvordan de ligger an med produksjonen sin,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å bestille takgrind og stige, men lurer litt på montering. Leste at det krever short rails, noe jeg ikke har. Må dette monteres først, eller finnes det en metode for å unngå short rails?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal er så vanskelig å få tak i korte rails brukt, da en del har byttet til lange. Var ihvertfall erfaringen da vi gjorde felleskjøp i vår. Hør her på forum, evt. med AndersKorssjøen som fikk tilbud fra flere hold om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...