Gå til innhold

Overfinch 570S, 1985 (Range Rover)


Tore Kjernmoen

Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...

Overfinchen er fremdeles til salgs. Jeg ser tre muligheter nå. Salg (eventuelt eBay), vraking og salg av deler, eller ta den med på flyttelasset og fikse den selv. Men jeg ser et problem med å ha både denne og en P38 V8 i stallen. Det blir i grunn en for mye. Og så har jeg pådratt meg husoppussing.

Så om noen føler seg kallet er det lov å legge inn et bud. Husk, den er veteran om 2 år. Det viktigste er at jeg blir kvitt den fra gårdsplass og kjeller og at den får en bedre skjebne enn vraking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble noen hanvendelser men så døde intertessen ut denne omgangen også.

Skulle noen virkelig være seriøst interessert er det bare å ta kontakt. Og ikke vent for lenge men vær vennlig å les hele historien først. Synes hindringene for store så er de nok nettop det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Jeg føler større og større behov for å bli kvitt Overfinchen. Les hele tråden slik at du er klar over alle forhold før du fremsetter et tilbud. Jeg har fått betalt men bilen er ikke blitt hentet. Den som overtar må avklare med han som opprinnelig kjøpte bilen eller overta risiko. Han svarer ikke på mine henvendelser men det er mulig en 3. person lettere vil nå frem.

 

Jeg har lagret bilen i 6 år nå og hatt 5-6000,- i direkte utgifter. Jeg er ikke interessert i å bruke mer penger på bilen og kunne tenkt meg disse utgiftene dekket. Jeg kunne ha satt i gang restaurering selv men i praksis er det helt urealistisk i og med at høyrearmen fremdeles ikke er god nok og at jeg har en hus, hage og en P38 som som må prioriteres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...