Gå til innhold
LRforum

Egersund TT / Kjøring 29.januar


Solli

Anbefalte innlegg

NMK Egersund

Gjermestad

29.jan

kl12.00 og utover

 

kjøring etter NBF/ TT reglement

- engangslisenser kan løses på stedet.

 

som vanlig blir det kjøring,dekksparking og selvfølgelig må det svies av noen pølser !

 

jeg kan kontaktes her eller på PM hvis spørsmål

 

 

se også her :

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?p=266365#post266365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet Truls, kommer litt brått på denne gangen men jeg har lyst å grille pølser blush

 

lover jeg skal få laget en oversikt over kjøringer som skal arrangeres av NMK Egersund (Gjermestad), og KNA Sokndal (Kroheia) og legge ut her på forumet ett sted etterhvert. er ikke helt sesongen enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. hvordan er det med vintersesongen.. er det noe vits å ta med seg ski bortover..

 

er hvitt på bakken,men ikke noe mere pr i dag ... 2cm? B)

 

ymse værmeldinger og vi bor vest, så ikke godt å vite hvordan vi ligger an til helgen hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du vurderer å ta deg turen altså?

vel.. hvis jeg kjeder meg ordentelig så kan det jo hende att jeg setter kursen om flekkefjord for å teste ut svingradiusen på bilen samtidig som jeg nynner på bonni taylors turn around.. i svingene der.. tilbake til mat.. er det kun pølser til grillings..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble planlagt tur til sokndal for å koke gullfisk, regelrett torpedert.. fruen lager stor middag til familien her hjemme i annledning familieselskap.. og da er jeg obligatorisk på plass i enden av bordet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble planlagt tur til sokndal for å koke gullfisk, regelrett torpedert.. fruen lager stor middag til familien her hjemme i annledning familieselskap.. og da er jeg obligatorisk på plass i enden av bordet..

 

viktig å holde seg hjemme på slike dager !

 

hadde vel kanskje ikke vært det store i Sokndal da det er i Egersund vi skal kjøre denne gangen hehe .... se første post!

 

 

fortvil ikke, jeg skal legge ut en kjøreliste over begge feltene så fort det lar seg gjøre!

 

 

hadde vært utolig kjekt å arrangert en større TT utpå våren / sommeren

- Overnatting på Bakkaåno kanskje ...kjøring over to dager i to forskjellige kjørefelt kanskje? en dag i Egersund og en i Sokndal da ? :)

+ obligatorisk rundtur i bygda, badetur for medbrakte unger osv ......

 

tar gjerne i mot tips og meninger rundt dette !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig å holde seg hjemme på slike dager !

 

hadde vel kanskje ikke vært det store i Sokndal da det er i Egersund vi skal kjøre denne gangen hehe .... se første post!

 

 

fortvil ikke, jeg skal legge ut en kjøreliste over begge feltene så fort det lar seg gjøre!

 

 

hadde vært utolig kjekt å arrangert en større TT utpå våren / sommeren

- Overnatting på Bakkaåno kanskje ...kjøring over to dager i to forskjellige kjørefelt kanskje? en dag i Egersund og en i Sokndal da ? :)

+ obligatorisk rundtur i bygda, badetur for medbrakte unger osv ......

 

tar gjerne i mot tips og meninger rundt dette !

det hadde vært knallmorro.. vi har medlemsmøte her i avdelingen på mandagen i søgne.. fra kl 1900 og utover.. skal nevne det..

kan også nevne det for rogalands avd.. samtreff med de for eks..

har spredd infoen litt.. på fjesboka..

Endret av truls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig å holde seg hjemme på slike dager !

 

hadde vel kanskje ikke vært det store i Sokndal da det er i Egersund vi skal kjøre denne gangen hehe .... se første post!

 

 

fortvil ikke, jeg skal legge ut en kjøreliste over begge feltene så fort det lar seg gjøre!

 

 

hadde vært utolig kjekt å arrangert en større TT utpå våren / sommeren

- Overnatting på Bakkaåno kanskje ...kjøring over to dager i to forskjellige kjørefelt kanskje? en dag i Egersund og en i Sokndal da ? :)

+ obligatorisk rundtur i bygda, badetur for medbrakte unger osv ......

 

tar gjerne i mot tips og meninger rundt dette !

 

Dette er absolutt en ide som bør gjennomføres!

Var dum dato dere hadde satt på kjøringa denne gangen, vi har kjøring på Hommersåk siste søndagen i mnd så det kræsjet litt!

Men fint med en oversikt over kjøringer og hold på tanken ang treff!:)

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Torbjørn

 

kjøringen til nmk egersund blir det ikke noe av da de ikke har gyldig treningsforsikring på baneanlegget

 

nbf er sent ute med fakturaen, så nmk komme ikke i mål denne gangen

 

blir nok med grilling og akebrett, fint og sosialt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...