LRforum: Bensin lukt - LRforum

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bensin lukt

#1 User is offline   Freelanderv6 

• Medlem
  • PipPip
  • Group: Members

Posted 30 July 2010 - 04:49

Har et problem med min FL 2.5 v6 med at det lukter bensin i kupè.
lurer på om dette kan være en pakning på injection enheten?

This post has been edited by Freelanderv6: 30 July 2010 - 04:49

#2 User is offline   Rune Kleven 

• Mann med seriebil
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • View gallery
  • Group: LRF Society

Posted 30 July 2010 - 10:20

Med forbruket på den bilen ville jeg anta lekkasje på drivstofflinja en plass. Krabb under og sjekk nøye. Kan være uhyre vanskelig å finne.

#3 User is offline   Freelanderv6 

• Medlem
  • PipPip

Posted 30 July 2010 - 21:04

View PostRune Kleven, on 30 July 2010 - 10:20, said:

Med forbruket på den bilen ville jeg anta lekkasje på drivstofflinja en plass. Krabb under og sjekk nøye. Kan være uhyre vanskelig å finne.

det lekker ikke noen plass. bilen sto i 3 dager og det var fortsatt tørt under bilen, og det er tørt rundt alle pluggene. lurer på om noen kan ha åpnet denne før og ikke strammet skikkelig? har lyst under hele bilen for å se etter lekasjer men kan ikke se noe.. :(

#4 User is offline   Tobbe 

• Entusiast
  • PipPipPipPipPipPip

Posted 30 July 2010 - 22:10

bensin fordamper.... så en liten lekkasje vil neppe være synlig på bakken, spes etter 3 dager. + bensinpumpa jobber heller ikke når bilen er parkert... ville latt den stå på tomgang og så krøpet under. Lukter det bensin så har du en lekkasje en plass.

Vet fint lite om din kompetanse, men om du ønsker kan eg sikkert titte litt på bilen en dag. Holder til rundt bergen selv. :)
2001 Freelander Open Air.
1,8 Bensin

Bilmekaniker / delebytter...

#5 User is offline   Freelanderv6 

• Medlem
  • PipPip

Posted 31 July 2010 - 01:38

View PostTobbe, on 30 July 2010 - 22:10, said:

bensin fordamper.... så en liten lekkasje vil neppe være synlig på bakken, spes etter 3 dager. + bensinpumpa jobber heller ikke når bilen er parkert... ville latt den stå på tomgang og så krøpet under. Lukter det bensin så har du en lekkasje en plass.

Vet fint lite om din kompetanse, men om du ønsker kan eg sikkert titte litt på bilen en dag. Holder til rundt bergen selv. :)

skrudd en del på opel men bensin od slikt har jeg holdt meg litt unna =P om du hadde kunnet hjelp en dag så hadde jeg blitt glad =)

Share this topic:

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic