Gå til innhold

1955-SWB


radovan

Anbefalte innlegg

Det vart til at eg kjøpte igjen ein bil eg har hatt tidlegare. Slike gamle flammar er vonde å sløkkje. blush

 

 

Bilen er ein serie 1, 1955-modell, kort type.

 

med_gallery_1623_9_681821.jpg

 

 

Dette er ingen urørt originalbil: Serie 3 2.25 dieselmotor og gir, og serie 2 akslingar. Mykje bulkar og skrammer, men det meste fungerer.

Han er registrert og i grei nok stand til kosebruk, bortsett frå toppakninga som må skiftast.

 

Det blir derfor ingen eigentleg prosjekttråd, men sidan eg kjem til å mase dag og natt etter svar på dette og hint, syntest eg det var like greitt å ha ein eigen tråd for denne vesle krabaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Hmmm... er vel egentlig noe slikt jeg trenger for å kunne kjøre opp til huset.... Lekker liten sak!

 

M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen er frå Sunnfjord, tidlegare i vinter. Det er Jan Espen, interim-eigar, som har vore fotograf. Der var det nesten heilt sommar då eg og Thermos (Knut) var der i går. Vondt å køyre heimatt til snø og vinter. For omlag slik ser det ut her no. :(

 

Fint med alle som er misunnelege, forresten. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du få byttetrång ein gong har du mitt tlfnummer. Eg har aldri hatt ein kort gamal landrover. Er heil sjuk etter ein sånn. Det er rart med trongen til å finne igjen kjøyretøy ein har hatt før. Eg angrar på kvar einaste bil eg har solgt, nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle du få byttetrång ein gong har du mitt tlfnummer. Eg har aldri hatt ein kort gamal landrover. Er heil sjuk etter ein sånn. Det er rart med trongen til å finne igjen kjøyretøy ein har hatt før. Eg angrar på kvar einaste bil eg har solgt, nesten.

Då er du nr 2, Jan Espen måtte som tidlegare eigar ha førsteretten. :lol:

 

Dette var min første LR, og eg har ikkje sett han på seks år. Men eg har aldri gløymt han, eller slutta å angre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vogn!

Men sånn bare mellom oss. Så kan jeg jo spare deg for masse penger og jobb. Det er bare å selge den videre til meg. Akkurat slik bil jeg er på utkikk etter.

Men du har vel lært nå tenker jeg. Aldri å selge en seriebil igjen rolleyes.gif

 

Lykke til med prosjektet. Følger med glede med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ein bør ikkje selje seriebilar, RR eller Disco. Muligens Defender, sidan eg aldri har hatt det. ;)

Kanskje litt vanskeleg å få kjøpt bil etterkvart då? blush

 

Kvar kan ein få tak i deler til s1? Eg har sett at Craddock har litt, men elles er det tynt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst to av tre sete, komplette med sittepute og rygg. Dei er tynnare i stoppen enn serie 2/3-sete slik at dei ikkje passar skikkeleg.

 

Dei fleste karosseriplater er bulka slik at skjermar og diverse godt kunne vore fiksa på. Kanskje checkerplates eller noko slikt på utvalde stader ville vore nok?

 

Baklyktene er av standard tilhengartype og kunne godt ha vore erstatta med noko kulare og/eller meir originalt.

 

Naturlegvis er eg ute etter komplett softtopp den dagen eg kjem over ein billeg og bra, men eg gidd ikkje kjøpe ein ny til 10-12000.

 

Det er det viktigaste eg kjem på no. Heilt sikkert meir som dukkar opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei fleste karosseriplater er bulka slik at skjermar og diverse godt kunne vore fiksa på. Kanskje checkerplates eller noko slikt på utvalde stader ville vore nok?

 

Du må ikke tapetsere en Serie 1 med checker plates, det blir det samme som å spikre eternit plater på et laftehus :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste litt fort, da ble det slik:

 

Du må ikke tapetsere en Serie 1 med checker plates, det blir det samme som å spikre eternit plater på lafterolf :o

...og det, det ville være riktig ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å vite at denne gjekk frå ein god heim til ein annan igjen ;) Trur av og til han har lengta oppatt til Honndalen innimellom, men han kjem til å sakne Sande etterkvart, og Sande vil sakne han, så du lyt nok ta turen hit på treff med jamne mellomrom :lol: Samtidig fint å få bekrefta førsteretten til igjenkjøp svart på kvitt med mange vitne. Gratulerer med en god bil og kos deg med han slik eg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigaste no blir å få av toppen og få skikk på motoren. Sidan eg har andre ting som må ordnast, påske på trappene og usikkert vinter/vårver er det ikkje godt å vite når eg kjem so langt. blush

Men no har eg iallfall sikra meg bilen!

 

Eg har ingen planar om å kle inn verken lafterolf eller s1´en med plater, men det er mange bulkar, revner og hol som kunne vore maskert litt enkelte stader. (På bilen. Ikkje på laftis... :lol: )

 

Det finnast jo ferdigklipte plater til t.d. skjermtoppane til Defender. Kanskje nokon har til s1?

 

Heldigvis for meg har Jan Espen gjort mange større og mindre jobbar allereie, slik at eg kan bry meg meir om kosmetikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine triks og tommeltottar vil bilen gå frå å vere bulkete til å bli kvisete. Veit ikkje kva som er best? :rolleyes:

 

Aluminium er vanskelegare enn stål. Bør varmast først og handsamast med trente hender. (Som damer? :) ) Ikkje daskast og mishandlast slik eg ville gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skjermer, i allefall en venstre. Om jeg er aldri så bulkete og fæl håper jeg ikke noen vil spikre meg fast :lol:

 

på ebay finnes det ofte seter og andre deler til serie 1.

Den skjermen må vi ikkje gløyme, det kan godt vere eg treng han. Om du vil kvitte deg med han, då?

 

(Bilen min er ein 86-tommar, om eg ikkje har hugsa å seie det. Eg meiner 88-tommaren er lik heilt fram til fremste fjørfesta som står to tommar lenger fram, slik at der vil omtrent alt passe over. 80-tommaren har vel ein god del andre ulikskapar.)

 

Eg har ikkje erfaring med ebay, men eg får ta ein titt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...