Gå til innhold

Harrytur Og Kirkegårdsbesøk I Ett. Søndag 15.november


j_wold

  

15 stemmer

  1. 1. hvilken søndag passer best ?

    • 15. november
      8
    • 22. november
      5
    • 29. november
      2


Anbefalte innlegg

vår første indre østfoldtur går til utlandet ;) .

 

rett over grensa, bare en liten stikkvei til E18 ligger en utrolig bilkirkegård. men i god landroverånd skal vi selvfølgelig ikke kjøre hovedveien :rolleyes: .

 

dagen er tenkt cirka som følger: kl 11:00 oppmøte i ørje. (en plass vi blir enige om)

 

kosetur i seriebilfart til bilkirkegården. går på småveier som gps`en min kaller "vei uten navn"... lover bra :lol:

så blir vi på kirkegården i noen timer, ser oss mette på gamle biler og lar unga leke fra seg.

 

dagen avsluttes i varmen på Töcksfors Shoppingcenter. hvor vi spiser sammen først og tar førjulshandelen individuellt etterpå. senteret er åpent til kl 19 på søndager.

 

når ? tja.. hvor lang tid trenger folket på seg til å rydde plass i kalenderen ? om 2-3 uker ?

 

img_46520d69bb719.jpg

dsc0069ke9.jpg

r-dscf6074.jpg

 

link1 artikkel i svensk avis.

link2 bildeserie, nrk østfold.

link3 stor samling bilder derfra.

Endret av Tore Kjernmoen
Endret tittel Satt dato
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Kjempeflott Eivind, vi snakkes vel i kveld wink.gif

 

 

Jepp. Hvordan kommer du deg fra Moss til Drøbak?

 

(eller flyr du vi Jessheim lokalflyplass?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doya er strengt tatt registrert for sju, så dere får stue dere sammen.

 

Førerstetet beholder jeg selv.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turen går i værste fall på grusvei. ikke noe offroad ;) .senka saab funker fint :) . selv blir jeg muligens kjørende familiekompromisset skoda blush. uansett har jeg to biler tilovers i spydeberg hvis det skulle være mange flypendlere...

 

jeg lar pollen gå i helga så vi får litt mer stemmegrunnlag. har du preferanser angående dato så stem. kræsjer det med andre arrangementer så rop ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pollen er oppe i enorme 8 stemmer :lol: .

betyr det at de fleste kan når som helst ?

 

jeg har hvert i kontakt med 4x4shop om de kanskje kunne levere i tøcksfors hvis noen ville bestille noe derfra i forbindelse med turen, og rolf (eieren) ville være med på turen og slår til med 10% rabatt og fritt levert i tøcksfors !.

 

i den forbindelse har vi en utfordring.. varer som ikke er lagervarer må bestilles før førstkommende torsdag. hvis vi velger den 15.

 

altså. er stemmegivningen representativ ? skal vi reise den 15. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså. er stemmegivningen representativ ? skal vi reise den 15. ?

:rolleyes: Nei, de fleste forstod ikke hva de skulle stemme på og hvorfor. Årstallet er heller ikke nevnt.

 

Wold, utifra de villgivende stemmene står jeg på Ørje kl 11 og skal lose de som ikke møter opp, forhåpentligvis til et sted i nærheten av Båstnäs

 

Kaller vi det en plan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. da er turen spikret :) .

 

oppmøte på statoil ørje, søndag 15. november kl 11:00 i det herrens år 2009

kartlink oppmøtested

 

de som ønsker å benytte seg av tilbudet fra 4x4shop må bestille sine varer innen onsdag 4. november. dette gjelder varer som ikke er på lager hos dem. (tilbudet er 10% rabatt og fritt levert på turen).

 

spørsmål i tråden, pm eller tlf 48OO9OII

 

ingen karttjenester godtar kjøreruta jeg vil ha B) så jeg har laget min egen strek fra ørje til båstnäs..

104372-67d98-ecb415_l.jpg

veien opp til tøcksfors igjen sees til høyre i bildet. vidar.. du er rå hvis du loser oss igjennom det virrvarret av småveier uten en eneste snaromvei :lol:

 

det er ett lite forbehold om de første kilometerne i turen, det er ett nøkkelsymbol på veien. om det betyr bomvei som i "gi meg penger" eller "du må ha nøkkel" vites ikke ennå.

det sees på bildet her. jeg vil helst kjøre den stiplede veien til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller med DiscoDoya og minst ett barn. Kona er borte den aktuelle dagen, så jeg slipper å be om lov.

 

Jeg har dermed ett forsete ledig i DiscoDoya, i tillegg til ymse bakseter.

 

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med sjefen??? Nei, noe sier meg at dette ikke er en tur hun vil tilbringe en hel søndag på ;)

 

Men, fikk nå lov, så jeg og guttungen dukker opp :D (poenget var at jeg ville bruke discoen, og da må jeg spørre veldig pent :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...