Gå til innhold

Førjuls Terrengkjøring på Hommersåk


Thor Gunnar

Anbefalte innlegg

Hei, Terrengkjørings entusiaster i Rogaland!(Også til de i resten av landet!) :)

 

Vi iverigste kjørerne har bestemt at vi tar en terrengkjøredag søndag den 16.12.07 i steden for søndag den 30.12.07.

 

Fremmøte til vanlig tid, kl 13.00 på kaien i Hommersåk. Vi hadde det kjempe gøy sist, B) . Se her.

 

Hilsen Thor Gunnar Bakkerud

Ansvarlig for kjørefeltet

 

Mob. 905 68 354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Terrengkjørings entusiaster i Rogaland!(Også til de i resten av landet!) :)

 

Vi iverigste kjørerne har bestemt at vi tar en terrengkjøredag søndag den 16.12.07 i steden for søndag den 30.12.07.

 

Fremmøte til vanlig tid, kl 13.00 på kaien i Hommersåk. Vi hadde det kjempe gøy sist, B) . Se her.

 

Hilsen Thor Gunnar Bakkerud

Ansvarlig for kjørefeltet

 

Mob. 905 68 354

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer!!

 

Og det gjør en annen "bergningsbil" også! hørte jeg 39,5" og vinsj.

 

Jeg skal prøve meg i myra igjen med 0,5bar i dekka, og dere skal hjelpe til å spa gjørme....

 

Det er meldt supert vær også til helga. Ta med termos! Har på følelsen at det blir mye morro i "myrhåla"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer!!

 

Og det gjør en annen "bergningsbil" også! hørte jeg 39,5" og vinsj.

 

Jeg skal prøve meg i myra igjen med 0,5bar i dekka, og dere skal hjelpe til å spa gjørme....

 

Det er meldt supert vær også til helga. Ta med termos! Har på følelsen at det blir mye morro i "myrhåla"

 

 

 

Det var en gøyal søndag :D

 

Mye moro i myra ja. Flere som måte vinsjes der. Jeg foreslår vi kaller myra for : Patrol myra!

Det er stort sett de som setter seg fast der :P

 

Det blir tre nye NLRK medlemer etter søndagen. Jeg drev litt aktiv vervings kampanje.

 

Noen som har noen bilder fra søndagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...