Gå til innhold

Nokia navigator 6110


Anbefalte innlegg

Vet ikke om den blir "godtatt" som fullverdig gps her men... :unsure:

 

Er det noen som har erfaringer med den? Spesielt GPS delen...

 

Har nettopp fått en sånn, og lurer på om det er noen tips/nedlastninger som hadde vært kjekt? blush

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Erfaringen min er vel at GPS delen og telefonopsettet er bra, men etter en måneds bruk sluttet tastene å virke og den er nå på sevice.

Har hørt mye rart om kvaliteten på nyere Nokiamodeller og nå er jeg Desverre litt opgitt selv også, men kanskje det var tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen min er vel at GPS delen og telefonopsettet er bra, men etter en måneds bruk sluttet tastene å virke og den er nå på sevice.

Har hørt mye rart om kvaliteten på nyere Nokiamodeller og nå er jeg Desverre litt opgitt selv også, men kanskje det var tilfeldig.

Ifølge GPS'n på mobilen din, så gikk båten min i 33 kilometer i timen :) 29 med Doffen ombord xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Status på min 6110 Navigator er at den sviktet i dag igjen for andre gang med akkurat samme problemer som sist. Knappene virker ikke bortsett fra av/på knappen :angry:

Hvor mange ganger må man levere den på verksted før man kan forlange ny telefon ?

Den har også hengt litt å ikke spilt Mp3 o.l. helt sammenhengende imellom reperasjonene ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status på min 6110 Navigator er at den sviktet i dag igjen for andre gang med akkurat samme problemer som sist. Knappene virker ikke bortsett fra av/på knappen :angry:

Hvor mange ganger må man levere den på verksted før man kan forlange ny telefon ?

Den har også hengt litt å ikke spilt Mp3 o.l. helt sammenhengende imellom reperasjonene ...

 

3 ganger for samme feil. Ny vare eller heve kjøpet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status på min 6110 Navigator er at den sviktet i dag igjen for andre gang med akkurat samme problemer som sist. Knappene virker ikke bortsett fra av/på knappen :angry:

Hvor mange ganger må man levere den på verksted før man kan forlange ny telefon ?

Den har også hengt litt å ikke spilt Mp3 o.l. helt sammenhengende imellom reperasjonene ...

Derfor du ikke svarer meg ja!!! :D

Haha! Jeg har kjøpt Sony Ericsson som duger jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skulle telefonen leveres i går, men da man kom frem til klagedisken virket plutselig faenskapen igjen :blink:

Hvis man leverte noe som virket fikk man regning på 410 kr fikk jeg greie på ! Jaggu meg fint hvis telefonen finner det for godt å virke igjen på verkstedet etter at jeg har prøvd å slått den av og på 20 ganger og dunket den i bordet :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok heller gått for en HTC med GPS.

 

 

Tiltredes. HTC er for tiden mye bedre enn Nokias litt kjapt sammensatte og litt for ambisiøse mobiler. Sier jeg, som får en ny E90 om et par dager. Trikset med Nokia er å oppdatere softwaren ofte, det gjør du via nokia.no. Og ellers behandle den som et skjørt egg. Tåler absolutt ingenting av fukt eller slag. Du må heller aldri snakke høyt i den, og aldri banne på finsk. Den blir såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltredes. HTC er for tiden mye bedre enn Nokias litt kjapt sammensatte og litt for ambisiøse mobiler. Sier jeg, som får en ny E90 om et par dager. Trikset med Nokia er å oppdatere softwaren ofte, det gjør du via nokia.no. Og ellers behandle den som et skjørt egg. Tåler absolutt ingenting av fukt eller slag. Du må heller aldri snakke høyt i den, og aldri banne på finsk. Den blir såret.

 

Må jeg jøre det hver uke da ? :blink: Har gjort det et par ganger siden jeg kjøpte den i Juni og verkstedet gjorde det for under en måned siden ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg jøre det hver uke da ? :blink: Har gjort det et par ganger siden jeg kjøpte den i Juni og verkstedet gjorde det for under en måned siden ...

 

 

Da har du feilet på de andre områdene.

 

Husk, Nokia har aldri aldri gjort noe feil. De lager kun perfekte produkter men de sliter litt med ikke fullt så perfekte kunder og brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...