Gå til innhold

Team Spirit Er På Vei Sørover På E6


Defenderenka

Anbefalte innlegg

Nå har riddene dratt fra Steinkjer.

De har gjort en fantastisk innsats og jeg håper innerlig at vi kan få gjengjelde dette en gang. ;)

 

Håper at forum mennesker med nærhet til E6 stiller seg opp og vinker med flagg, hurra rop og annet tull og tøys.

De fortjener mye oppmerksomhet, disse mennene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må båre få henge med på og få takket alle sammen for hjelpen, og særlig da gutta i Team Spirit. For en innsats, for en optimisme ! Meget lærerikt for meg. Hva skal jeg finne på for å få takket dem og dere ? En ting er sikkert, jeg kommer til å gi alt jeg har for at Stroppen skal vise seg på Rena, det er det minste ..........

 

God tur sørover gutter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at Stroppen nesten må forbli orange !

 

Nå som han er kjendis, og kjent under den fargen........

 

Lykke til på hjemturen "Team Spirit", dere har gjort en kjempejobb :D:D:D

- sammen med de fastboende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når de evt passerer Minnesund? Dersom de kjører RV31 eller E6 nedover da...

 

Føler at jeg i det minste må hedre disse karene ved å hilse når de evt passerer, (siden jeg desverre ikke hadde anledning til å hjelpe til med prosjekt "redd Stroppen".

 

 

Mvh

Glenn

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MISSION COMPLETED!

 

Turen så langt (Brøttum) gikk problemfritt. Rune kjører Porsche videre, og regner med å være hjemme i Modum ca. 23.15.

 

Jeg føler meg ikke helt uthvilt, så nå tror jeg det snart passer å sove.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dere leste riktig: Han kjører Porsche.

Jeg har aldri fått lov til å fortelle det til forumet, den er bare omtalt som xx.

Men nå som det er lekket ut, får jeg kanskje forlare. Når en skal kjøre veldig langt på veldig kort tid, er Porschen å foretrekke. En må bare passe seg veldig for onkel politi.

Og Rune er bilgal, ikke bare LR-gal.

Alt fra lekebiler (samleobjekter, sier han) til en Dodge 3/4 (militær) som står ute i gården til Landrovere. Og alle bilene han har hatt: Lada, Morris Marina, Opel Ascona, Ford Taunus (x2), Granada (den ble min), diverse amerikanske biler, Austin A35 (den var kjempesøt), og jeg husker ikke alle bilmerkene engang. Det er en lang rekke. Og som han har mekket og skrudd!

Men ingen bil har satt følelsene i sving og skaffet så mange gode venner som Landrover'n. Så vet dere det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått lov til å fortelle det til forumet, den er bare omtalt som xx.

Men nå som det er lekket ut.....

Dette visste vi da - ihvertfall jeg. Ble ikke den innkjøpt etter at Donald ble solgt? Var bekymret en stund etter det, men så kom han tydeligvis på bedre tanker igjen. Og siden han reiser lagt opp i Trøndelag for å mekke Land Rover vil det aldri være noen grunn for å bli bekymret igjen. Om noen har kronisk LandRoveritis...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MISSION ACCOMPLISHED B) .

 

Jeg kom hjem 23.15, akkurat slik som prognosen til Runar sa.

 

TUSEN TAKK alle sammen som har bidratt til at dette lot seg gjennomføre!

 

Kort ramset opp:

Gaute for leting av deler utover hva som normalt kan forventes av hvilken som helst Land Rover -fantast! (Samt budbilkjøring til Oslo Sentralstasjon). Han bidsto også telefonisk med uvurderlig teknisk hjelp i tunge stunder :) .

Geir og Heidi for rette kontakter innen NSB! (Det burde jeg også hatt... blush).

NSB ved Svein Ivar Johannesen som ordnet transporten med nattoget til Trondheim :) .

Begge lokomotivførerene som passet på dyrebar last hele natten :) !

Trønderbilene som åpnet lageret sitt på lørdag bare for Theo! Kjempebra! :)

NAF-representanten med eget verksted som fikk oss ut av siste knipa :) !

(Vi mangla 16 små skiver... :blink: )

 

Og sist men ikke minst Tomina og Theo som sto på med mat og logistikk på hjemmeplan som var aldeles uovertruffen :D .

 

Til slutt vil jeg bare si at støtten vi har fått over forumet har vært kjempemotiverende! :)

TUSEN, TUSEN TAKK ALLE SAMMEN!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D :D :D

Endret av Rune Kleven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Söta, söta du..........om jag ändå hadde fått ge er mat....... :unsure: ni hadde ju inte tid att äta ju, suck....

 

 

Godt å høre at du er hjemme hos Lisa igjen. :D Nå må du bare fortelle hanne at det kanskje kommer en liten Emil hjem til dere..... :rolleyes:

 

 

Har funnet frem diverse materialer om den lille, pluss noen fine bilder.....sender det i posten hvis du gir meg din adresse over mail...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er onsdag, og jeg begynner å komme meg....

Land Rover Monthly er ankommet fra England og alt er bare kos :) . Bortsett fra det sedvanlige ved sommeren da: alle skal ha unna ting før ferien. Så her er det litt hektisk. Turen til Nord Trøndelags villmark ga skikkelig fart i LandRoveritisen min. Jeg har gått inn for å selge porsjen og få meg noe med spiralfjører fra Solihull i stedet for. Kan bli vanskelig, i og med at det er en "snik" -bil jeg prøver å selge. Vel, vel -vi får se hvordan det går. Men jeg ser stadig vekk for meg stigninga fra Ringebu forbi Venabygd og opp på fjellet i en Range Rover med V8 og automat B) . Bensinregninga ser jeg også for meg...

Endret av Rune Kleven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var selvsagt ikke meningen å såre noen når jeg kallte 924 for "snik-Porsche". :unsure:

En ting er sikkert, det var dumt av meg!

Jeg vet jo selv hvor sur jeg blir når noen kaller "Seksogåtti'n" for JEEP <_<

Beklager Rune!

:)

Ta det piano Ronny... Det er bare jeg som er hissig av natur og ser rødt hvis folk tuller med bilene mine blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...