Vi har fått laget 3 forskjellige klistremerker - alle beregnet for innvendig montering på vinduer.

Som dere kan se av bildet, så har jeg satt sammen alle 3 klistremerkene sli at det ser ut som ett stort merke. Det er forholdsvis lett å se skillelinjene mellom de forskjellige merkene; ovalen, "lrforum.com" og "Land Rover Forum" er da separate klistremerker.
Størrelsen på merkene er 250x50mm for lrforum.com, 250x25 for Land Rover Forum og 136x73 for ovalen.
"Land Rover Forum" teksten er egentlig laget for å være plassert under ovalen, men den kan like gjerne brukes i forbindelse med lrforum.com i og med at bredden er den samme.
Pris
Merkene selges som sett à 3 merker (ett av hver av de nevnt merkene).
1. sett selges for kr. 35 inkl forsendelse, deretter kr 25 pr. sett i samme ordre.
Bestilling
De som er interessert i klistremerker bestiller merkene hos meg på steinar@lrforum.com, og betaler totalsum inn på kto: 97134054577. Klistremerkene sendes ut fortløpende etterhvert som betaling er registrert på konto, og jeg har mottatt fullstendig navn og adresse.
NB! Alle som deltok på årets forumtreff på Persgården får ett sett klistremerker tilsendt
Hva med et merke i frontruta også? Er jo litt kjekt å se hvem som tilhører LRF når vi møtes

Help

Kaffekokeklubben