Gå til innhold

Forumekspressen - gamle/utgått tråder


Anbefalte innlegg

Skulle gjerne sett en mulighet til å enten stenge/låse/slette tråder i Forumekspressen når de har utløpt.

Bare så det skal bli enklere å finne ett gyldig tilbud uten å måtte lese seg gjennom for mange gamle poster som har gått ut på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om trådstarter kunne redikert overskrifta, gjerne med et stempel over teksten med "oppdrag utført" eller noe?

 

Bare tenker at folk kan glemme. Om mange glemmer så er vi der igjen.

Jeg kunne se for meg en gyldighetsdato på posten.

Sikkert kjipt å programmere om mulig i det hele tatt, men da kunne man som poster sette en fra og til gyldighetsdato når man skriver innlegget hvorpå tråden slettes/låses når den går ut på dato.

 

What day ye mods? Er det mulig å få til ? Yea or Nea?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en automagisk sletting etter utløpt dato er uheldig. jeg har ved flere anledninger fått treff på "ønskes fraktet" etter flere måneder. dette er spesielt nyttig på store dingzer som er uaktuelle med posten.

 

Tja. Da kan man vel enten sette den som "åpen" på dato eller så må kan man implementere en bump-funksjon slik at posteren kan "bumpe" sin egen post og gi den ny gyldighetsdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kunne gjort det slik at det er kun postene som tagges Tilbys som får utløpsdato, mens Ønsket får bli værende inntil OP setter den inaktiv selv.

 

PS. kan man ikke redigere poster som ligget ute en stund? :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...