Gå til innhold

LRF legger ned...


  

79 stemmer

  1. 1. Hovedsiden?...

    • Den har jeg aldri sett men ville brukt den om den ble oppdatert jevnlig
      0
    • Den har jeg aldri sett men ville brukt den om den ble oppdatert jevnlig og jeg kunne til og med bidratt selv.
      1
    • Den har jeg aldri sett men ville uansett ikke brukt den
      1
    • Den har jeg sett og den var interessant så lenge den ble oppdatert
      39
    • Den har jeg sett, den var interessant så lenge den ble oppdatert og jeg kunne til og med bidratt selv.
      23
    • Den har jeg sett men er ikke interessert i den
      15


Anbefalte innlegg

Det ble en del å svare på nå og jeg forsøker:

 

Skrettis:

- Gamle artikler er ikke lagt over i rett og slett fordi ingen har tid. Siden de ligger som rene HTML-filer er det en klipp og lim jobb som må gjøres manuelt.

- Smak og behag... Nytt design løser ingenting. Vi gjør ingenting med design før det er liv i innholdet igjen.

- Visste ikke at det var så mye feil i lenkene. Og da tenker jeg ikke på Joomla-sidene.

- Om noen vil skrive artikler er det kjempleflott. Jeg tror dog man kan starte i ro og mak med Word eller lignende og så kan det overføres til forumet når det er et resultat. Vi ser vel helst at nye ting blir lagt inn som "ettinnleggstråder" i forumet fremfor at vi skal gjenopplive web-sidene.

- Gule sider. Vel, ingenting blir lagt over fra den gamle siden. Planen er egentlig at Joomla-siden fjernes og den gamle legges opp som førsteside igjen.

 

Bergum og @le:

- Det er akkurat hva vi har opplevd alle har gjort hele tiden. De som har gått inn via hovedsiden er bare noen ytterst få. Vi gjorde noen forsøk på å tvinge alle innom hovedsiden for å få folk til å lese, men det resulterte bare i ramaskrik og alle mulige forsøk på å ta seg rundt. Det gidder vi ikke forsøke igjen.

- Tror du like godt kan legge det i en tråd under Wiki, @le.

 

JCP_

- Når, hvis, om, jeg får løftet opp igjen den gamle hovedsiden skal vi se på om vi kan få markedsført den noe bedre enn i dag. Linken er kanskje litt anonym...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergum og @le:

- Det er akkurat hva vi har opplevd alle har gjort hele tiden. De som har gått inn via hovedsiden er bare noen ytterst få. Vi gjorde noen forsøk på å tvinge alle innom hovedsiden for å få folk til å lese, men det resulterte bare i ramaskrik og alle mulige forsøk på å ta seg rundt. Det gidder vi ikke forsøke igjen.

- Tror du like godt kan legge det i en tråd under Wiki, @le.

 

Jeg, som nybegynner her, men som mod på Pirate4x4.no og scannernytt.net, vil si at denne siden (forumet) fungerer optimalt.

Den har en hard kjerne med hjelpevillige folk, med god teknisk bakgrunn, og med en flott tone på forumet uten disse grinebitre som vanligvis herjerer på forum.

Min påstand er at dette forumet står greit på egne ben.

 

Moderatorene gjør en flott jobb, og det er lett å merke når de går fra brukerrollen til moderatorrollen, og at respekten for disse rollene, blir respektert, uten mye kverulering.

 

Dette er et godt forum å være på, både som nybegynner og som dreven forumbruker.

 

#edit# For å svare på kommentaren. Det er flott at dere ikke forsøker å tvinge noen til å følge bestemte veier her inne.

Min inngangsvei hit, er http://www.lrforum.com/forum/index.php?app=core&module=search&do=new_posts&search_app=forums

 

og blir brukt 3-4 eller fler ganger daglig.

Endret av Bergum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hei,

 

Jeg er ganske ny på forumet. Men jeg har jobbet som journalist og fotograf de siden 2007. 3,5 år i aftenposten og det siste halvåret i finansavisen. Jeg har også vært redaktør for diverse studentaviser og jobber freelance som fotograf.

 

Jeg hjelper gjerne folk med tips, korrekturlesing etc for å skape gode, lesbare artikler som engasjerer.

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...