Gå til innhold

Facelifte L322


MariusMorch

Anbefalte innlegg

Hoi!

 

Jeg har en 4.4 for hånden. Det har gjort at jeg, til tross for at jeg egentlig leter etter tdv8, leker med tanken. Og da, leker jeg også med å facelifte. Er det noen erfaring med dette? Jeg liker egentlig alle tre utseende på L322, mer bare for å prøve det.

 

Åpen for innspill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Marius ! Det koster en del både fra lommeboka og tid med oppgradering av karosseriet. Den dag du selger den må du kanskje regne med at du ikke får noe særlig høyere pris for den heller da det meste går på km.stand og modell.

Jeg husker Madsmax hadde en tråd her med sin 2002 modell og når denne ble solgt om jeg ikke husker feil rundt 180.000 kr. Da var bilen lakkert og som ny utvendig men uorginal da. Mange foretrekker orginal utseende på bilen men selvfølgelig smaken er som baken som vi sier.

Tror kanskje det er mest økonomisk og tidsriktig å kjøpe bil med ønsket utseende med det samme og ferdig med saken.

Min TDV8 feks. har SC grill og sidedeksler og dette er feil på en diesel etter min mening og ønsker å sette på orginalen. Dette er jo en liten endring på facelift selv om det er fra samme modell men for meg blir det galt.

 

 

Tommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tdv8 med sc grill og sideventiler.

Synes det er fint.

 

Men jeg har sett original og lakkert grill som også er fint.

 

Når jeg kjøpte bilen hadde jeg planer om å bytte ut til grill og sideventiler i svart og mørk grå.

Tenkte det ble fint, men så har jeg funnet ut at den er fin som den er.

 

Akkurat nå er oppdateringsplanene ganske fjerne, men tenker at diskre/smakfull endring er OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...