Gå til innhold

Najis farge !


JokerS30

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Jeg syntes fargen er fin. Noen som har sett sølvfarget P38 i Norge?

 

Det stod en sølvfarget 2.5 DSE 1999 til salgs i Bergen for ikke så lenge siden på Finn. Jeg tror ikke den ble solgt. Bilen så fin ut men det var byttet til spiralfjærer på den. I følge annonsen skal luftfjærene følge med.

 

EDIT: Sjekket bil og henger på nettet nå. Bilen står fortsatt oppført med samme eier siden oktober 2011 så den ble ikke solgt.

Endret av Tarjei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det stod en sølvfarget 2.5 DSE 1999 til salgs i Bergen for ikke så lenge siden på Finn. Jeg tror ikke den ble solgt. Bilen så fin ut men det var byttet til spiralfjærer på den .

Det finnes enda en sølvgrå P38 på Nestun. Men den er ikke til salgs. Eieren sier at det enden eneste bilen han kan kjøre skikkelig langt med uten å få vondt i ryggen. Og han har mange dyre biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...