Gå til innhold

Campingvogn vindu fra 1540 Vestby til Mo i Rana 5/5 ? -----


Anbefalte innlegg

Nils her på forumet har vert så snill å tillby seg å plukke opp et vindu til min veterancampingvogn, og mellomlagre det hos seg. Så nå trenger jeg frakt av det fra Vestby området til Mo i Rana.

Hvis noen skal den veien, og kan ta med vinduet som måler 160x72 cm hadde det vert kjempebra.

Betaler selvfølgelig deler av drivstofforbruk da.

Mvh Oddvar . Tlf 99704418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den kommer seg opp te Trhj kan eg ta den videre etterhvert.

Ikke uvanlig å dra til trondheim smått.

 

Edit : hvordan er denne pakka?, bør vel muligens ut å måle bak i bilen så jeg vet den får plass blush

Endret av vha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Sliter ennå med denne. Nils som har mellomlagret begynner kanskje å bli lei av ting som tar plass som lager rot i systemet. Må finne en løsning, hva var det den transport ordningen på nett het. Der folk kunne ta med ting mot et honorar når de alikevel skulle ut på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har Nils levert rute , den er lastet ombord, og har startet på sin vei nordover.

Avlevering til Oddvar kan bli litt senere enn annonsert, då frokosten på Mosjøen Hotell er verdt å utnytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...