Gå til innhold

LR-entusiastenes oversiktskart


Joachim G

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Utfordring vedr. ikoner?

Finner en bil med firkantet klump på taket (kalles denne bil med blålys?), og en bil med varsellys på taket (kan se ut som skiftenøkkel om man legger godviljen til...)

 

Så varsellys er da skiftenøkkel, og klump er blålys? Har jeg skjønt tegninga (bokstavelig talt) da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm . . . la inn lokal AEO da de har masse tommeskruer, men hovedkartet ser litt "funky" ut etterpå ..

Har jeg klart å endre ikoner på hele kartet her jeg sitter i nattskiftørska? :wacko::blink:

 

Håper da ikke det!

 

Noen som kan forklare meg litt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm . . . la inn lokal AEO da de har masse tommeskruer, men hovedkartet ser litt "funky" ut etterpå ..

Har jeg klart å endre ikoner på hele kartet her jeg sitter i nattskiftørska? :wacko::blink:

 

Håper da ikke det!

 

Noen som kan forklare meg litt her?

 

Trur nok enveisbillett til Ulanbathor er på sin plass. :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trur nok enveisbillett til Ulanbathor er på sin plass. :D:P

Holder det med en kaffestopp i leksvika til uka?

Men altså, beklager det jeg har krølla til, har ingen anelse hvordan jeg fikk det til . . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Da har jeg satt av noen få minuter og lagt inn 20 "snaromveier". Håper andre tar seg bryet med å legge inn sine favoritter i sitt nærområde eller andre interressante destinasjoner.

Spørsmål: Hva med å legge inn aktuelle spisesteder også? Da tenker jeg ikke på Mc Donalds og den typen, men mere veikroer med litt nostalgi eller spesiell mat som ligger på aktuelle snaromveier. Hva med ekspedisjonsbutikker og kjøreruter i utlandet. Er det noe å legge inn?

 

Ellers så ser det dårlig ut for Landstreffet neste år. Det bor jo ingen med LR nord for Narvik :-)

 

Ellers et kjempebra tiltak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt ikke være med, så det får være.

Alt jeg får gjort er å se på det som er på kartet og finne frem til dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i Tana. Noen forumister i området her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bra tiltak, har lagt meg inn.

 

(Brukte ganske lang tid før jeg forsto at jeg måtte trykke på edit blyanten i lagmenyen til venstre for å komme videre med registrering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Prøver å legge meg til på kartet, får søkt opp riktig adresse/lokasjon, men får ikke noe valg om å legge til i kart, får heller ikke opp dialogboks med blyant og div. når jeg markerer adressen i boksen til venstre for kartet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...