Gå til innhold

Problemer med yahoo


lafterolf

Anbefalte innlegg

jeg hadde endel problemer med dette den gangen jeg brukte Yahoo. Ved etpar anledninger var serverne nede over en hel helg.

 

Jeg gikk over til GMAIL, som er det beste gratissystemet som finnes idag. Har aldri opplevd nedetid. Du kan fortsette å bruke yahoo adressen i tillegg til ny gmail adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde endel problemer med dette den gangen jeg brukte Yahoo. Ved etpar anledninger var serverne nede over en hel helg.

 

Jeg gikk over til GMAIL, som er det beste gratissystemet som finnes idag. Har aldri opplevd nedetid. Du kan fortsette å bruke yahoo adressen i tillegg til ny gmail adresse.

 

Dataanalfabet som jeg er må jeg spørre. Hvordan fikser jeg en slik GMAIL?

 

Når noen sender bilder på yahoo opplever jeg at epost kan ta ett døgn å motta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemer med overføring fra yahoo til gmail. Her er meldingen:

Gmail kunne ikke identifisere POP-tjeneren. Angi POP-tjenerinformasjonen nedenfor

 

 

Hva er POP.tjener?

 

Madonnas hovmester kanskje :lol:

Endret av lafterolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kommer da inn på min yahoomail uten problemer i det hele tatt da.. Har aldri vært uten den noenplass faktisk når jeg tenker etter (ca 10år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yahoo.com eller yahoo.no ?

 

Yahoo hadde bigtime problemer for 2-3 år tilbake, som de etterhvert fikk skikk på.

 

Uansett er Yahoo steinalder ift gmail, ser ingen grunn til IKKE å bruke Gmail...

 

Du får kalenderfunksjon med synking mot mobil,tekstbehandler med lagring av dokumenter online. For oss som bruker mange forskjellige pcer iløpet av en uke. Gmail har selvsagt noen ulemper men mitt syn er at fordelene oppveier ulempene 100ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...